25 مدل موی  شینیون برای سال 2023

25 مدل موی شینیون برای سال 2023

24 اسفند 1401

احتمالاً در مورد مدل موی شینیون شنیده‌اید. به طور سنتی، این یک updo بود که در پشت گردن ایجاد می‌شد (از عبارت فرانسوی، chignon du cou). برای چندین دهه محبوب بوده است. بله، این یک استایل عالی برای موقعیت‌های رسمی است و یک لباس ظریف یا لباس زنانه را تکمیل می‌کند، اما در مورد مدل مو بسیار بیشتر از رویکرد کلاسیک وجود دارد. این سبک اگر همه کاره نباشد چیزی نیست و می‌توان آن را به گونه‌ای تطبیق داد که شما را کاملاً منعکس کند. آیا این می‌تواند با یک اکسسوری معمولی مانند گیره مروارید یا هد سر‌گلدار باشد که به شما حالت مدرنی بدهد؟ یا شاید بخواهید یک روکش کثیف ایجاد کنید تا این ظاهر همیشگی را داشته باشید و آن را به یک مورد علاقه روزمره تبدیل کنید. به خواندن زیر ادامه دهید تا ببینید چگونه مدل موهای شینیون را تکان دهید و الهام بگیرید.


25 مدل موی شینیون


1. شینیون عروسی بوهو

شینیون مو

چه راهی بهتر از یک شینیون عروسی بوهو برای پذیرفتن زیبایی‌شناسی سرگرم‌کننده و بی‌خیال روز بزرگ‌تان؟ این مدل موی زنانه ظاهری کلاسیک و آزاد را ترکیب می‌کند و چیزی زیبا را به شما می‌دهد که می‌خواهید به رخ بکشید. گل های مورد علاقه خود را به موهای خود اضافه کنید تا کمی رنگ به موهای خود بیافزایید تا حالت منحصربه‌فرد و رسا به نظر برسد، و برای ایجاد حسی رویایی، رنگی بدون ساختار انتخاب کنید.

2. شینیون بافته شده

شینیون مو

شینیون کلاسیک را با انتخاب یک مدل بافته شده از سبک بالا ببرید. قیطانی که انتخاب می‌کنید بسته به نتیجه دلخواه می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهید ساده یا پیچیده باشد و سپس موها به سمت بالا کشیده می‌شوند و به پشت گردن می‌نشینند. این مدل مو فوق‌العاده زیبا و مناسب برای موقعیت‌های خاص است.

3. شینیون آپدو برای موهای متوسط

شینیون مو

جذابیت آپدو شینیون این است که ایجاد آن نسبتاً ساده است اما می‌توان آن را به روش‌های مختلفی نیز انجام داد. این به شما امکان می‌دهد تا پایان خود را امتحان کنید، چه چیزی فوق‌العاده پیچیده یا کمی آشفته و کمتر رسمی بخواهید. از آنجایی که مدل مو به پشت گردن می‌نشیند، به اندازه سایر مدل‌ها به طول نیاز ندارید و موهای متوسط کاملاً کار می‌کنند.

4. شینیون با پاپیون

شینیون مو

آیا می‌تواند زیباتر از شینیون با پاپیون باشد؟ این اکسسوری رنگی به ظاهر شما می‌بخشد و بسیار دخترانه و جوان است. این یک راه خیره‌کننده برای اضافه کردن یک لمس شخصی به مدل موی شما و ارتقای سبک است. موها را به سمت عقب بکشید اما چند تار را در اطراف صورت رها کنید تا این ویژگی نرم شود و به زنانگی کلی ظاهر اضافه شود.

5. شینیون با جواهرات موی مهره‌دار

شینیون مو

اگر احساس می‌کنید شینیون یک مدل موی قدیمی است، ما اینجا هستیم تا به شما ثابت کنیم که اشتباه می‌کنید. در حالی که نمی‌توان انکار کرد که این یک گزینه کلاسیک است و می‌توان آن را به راحتی در رویدادهای مختلف پوشید و به زیبایی با بافت‌های مختلف جفت کرد، اما ظاهری است که به خوبی به شخصی سازی کمک می‌کند. اگر می‌خواهید در روز عروسی‌تان تاج را تکان دهید یا از زیورآلات مو برای زیبایی استفاده کنید، این کار را انجام دهید!

6. شینیون با مروارید

شینیون مو

مدل موی مناسب باید باعث شود که ظاهر و احساسی شگفت‌انگیز داشته باشید، و خلاقیت در مدل‌های آرایشی شما نقطه شروع خوبی است. شینیون با مروارید ترکیبی عالی از پیچیدگی و تجمل است. با این حال، قرارگیری و اندازه جواهرات مو به شما امکان می‌دهد تا موهایتان را به گونه‌ای حالت دهید که گویا و منحصربه‌فرد باشد. این کاری است که برای متمایز شدن ساخته شده است، پس از توجهی که به شما می‌کند لذت ببرید.

7. شینیون با پیچک‌های جانبی

شینیون مو

با ست کردن آن با پیچک‌های کناری، به سبک شینیون کلاسیک ظاهری مدرن ببخشید. رها کردن این قطعات برای افتادن آزاد در هر دو طرف صورت فوق‌العاده جذاب است و ویژگی‌ها را نرم می‌کند و در عین حال یک جلوه قاب چهره ایجاد می‌کند. نمی‌توان انکار کرد که این مدل مویی است که برای تمام موقعیت‌های خاص شما عالی خواهد بود.

8. شینیون با قیطان هلندی زیگزاگی

شینیون مو

وقتی نوبت به ایجاد آپدو می‌رسد، برخی از افراد رویکرد بی‌زمان‌تر را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر می‌خواهند با موهای خود سرگرم شوند و چیزی منحصربه‌فرد و گویا خلق کنند. اگر در دسته دوم قرار می‌گیرید، به خواندن ادامه دهید تا از شینیون با قیطان‌های هلندی زیگزاگ الهام بگیرید. این ظاهر جوان به دلیل شکل‌های جالب روی پوست سر چشم‌نواز است اما بافتی نیز دارد. این یک برد همه جانبه است.

9. شینیون فرفری

شینیون مو

شینیون نوعی آپدو است که در پشت گردن ایجاد شده است و نسخه کلاسیک آن ساده و پیچیده است. جذابیت این سبک این است که می‌توان آن را به طرق مختلف تنظیم کرد و به شما اجازه می‌دهد تا پایان را امتحان کنید یا بافت خود را در آغوش بگیرید. موهای مجعد بسیار زیبا هستند زیرا پر از حجم و پُر بودن هستند و به ظاهر شما زیبایی خاصی می‌بخشند.

10. شینیون ساده

شینیون مو

شباهت‌های زیادی بین مدل موی شینیون و آپدو وجود دارد. در حالی که گوجه‌ای معمولاً به دور خودشان پیچیده می‌شوند، شینیون‌ها را می‌توان زیر آن قرار داد یا به روش‌های دیگری حالت داد. مدل موی شینیون کلاسیک روی پشت می‌نشیند، با این حال می‌توانید قد را تا حدی امتحان کنید تا یک آرایش شیک و آسان داشته باشید.

11. شینیون شیک

شینیون مو

شینیون را می‌توان تقریباً در همه جا پوشید. آیا کار مهمی دارید یا تاریخ بزرگی در راه است؟ خوب، چرا این سبک شیک را امتحان نکنید که به زیبایی گردن شما را به رخ می‌کشد و ظاهری خیره‌کننده و پیچیده به شما می‌دهد؟ روش پشتی براق اغلب بهترین است زیرا زیبایی‌شناسی منظم و صیقلی ایجاد می‌کند.

12. شینیون تویست فرانسوی

شینیون مو

کسانی که با تاریخچه شینیون آشنا هستند می‌دانند که این کلمه از عبارت فرانسوی "chignon du cou" گرفته شده است که به معنای پشت گردن است. فرنچ توئیست یک تکنیک محبوب است که با جمع کردن موها و چرخاندن آن‌ها تا زمانی که روی خود بچرخد ایجاد می‌شود. ترکیب این دو مدل موی فرانسوی افسانه‌ای، ظاهری فوق‌العاده را ایجاد می‌کند که برای مراسم عروسی و مراسم رسمی عالی است.

13. شینیون روزمره

شینیون مو

شما نمونه‌هایی از این که چگونه شینیون برای مناسبت‌های رسمی و رویدادهای مهم مناسب است را دیده‌اید، اما در مورد هر روز چطور؟ خبر خوب این است که می‌تواند برای کارهای روزانه شما عالی به نظر برسد. این یک راه عالی برای دور نگه داشتن موها از صورت و گردن است. یک روکش کمی نامرتب را امتحان کنید تا آن دختر جذاب و حال و هوای آرام را به آن ببخشید.

14. آپدو شینیون شل

شینیون مو

شینیون آن روکش صیقلی را به شما می دهد که برای مجالس رسمی ایده‌آل است. با این حال، شل کردن آن به شما این امکان را می‌دهد که به زنانگی و نرمی دلخواه خود برسید. این می‌تواند جذاب باشد زیرا فوق‌العاده جذاب و کاربردی است، همچنین کشش کمتری بر روی پوست سر ایجاد می‌کند. برای نقاط خنک بیشتر، چند تار را رها کنید تا دور صورتتان بیفتند.

15. شینیون کم با گیره مو

شینیون مو

چیزی که خانم‌ها در مورد این مدل مو دوست دارند این است که چند گزینه برای ایجاد احساس منحصربه‌فرد در آن وجود دارد! پوشیدن شینیون پایین با گیره مو، عنصر کلاسیک ظاهر را با چیزی مدرن (اکسسوری‌ها) ترکیب می‌کند تا یک پیچ و تاب تازه و هیجان‌انگیز داشته باشد. جزئیات مرواریدی را برای لمس جذابیت یا چیزی رنگارنگ برای پایانی جسورانه امتحان کنید.

16. شینیون آشفته

شینیون مو

موهای نامرتب، مهم نیست؟ ما باید اعتراف کنیم که عاشق پایان بدون ساختار و زیبایی بی‌دغدغه‌ای هستیم که پوشیدن شینیون به این شکل ایجاد می‌کند. همچنین فضای بیشتری برای اشتباهات در اختیار شما قرار می‌دهد، زیرا هر قطعه به هیچ وجه نیازی به هماهنگی کامل یا گنجاندن در updo ندارد. این بیشتر برای تنظیمات معمولی مناسب است، اما بافتی که ایجاد می‌کند باعث می‌شود تا رشته‌های شما پر و حجیم شوند. و واقعاً، چه کسی این را نمی‌خواهد، درست است؟!

17. قسمت میانی با شینیون

شینیون مو

برای ظاهری براق، سعی کنید شینیون را با قسمت میانی بپوشید و جلوی مو را صاف کنید تا آن حس کاملاً جلا داده شود. این جدایی برای افرادی که دارای ویژگی‌های متقارن هستند خیره‌کننده است و می‌تواند فرم صورت شما را بهبود بخشد. اما انجام آن می‌تواند دشوار باشد. برای کسانی که اعتماد به نفس لازم را دارند، این یک راه عالی برای جلب توجه به چهره شماست.

18. شینیون موی طبیعی

شینیون مو

شینیون روی تمام بافت‌ها از جمله موهای طبیعی خیره‌کننده است. این یک راه عالی برای افزودن کمی پر شدن به پایان است و قسمت موی ظاهر کرکی و حجیم به نظر می‌رسد. جلوی آن را صاف کنید تا تعادل کاملی ایجاد کنید و به شما مدل مویی بدهید که می‌خواهید هر روز و همه جا بپوشید.

19. شینیون تمیز

شینیون مو

چیزهای زیادی در مورد شینیون وجود دارد. انتخاب یک روکش منظم به ظاهر کلاسیک و پیچیده این مدل مو می‌افزاید. اطمینان از اینکه تمام رشته‌های شما کاملاً در جای خود قرار دارند، می تواند چالش‌برانگیز باشد، به خصوص در موهای بافت دارتر، نتیجه ارزشش را دارد و برای کسانی که زیبایی شناسی مینیمالیستی را ترجیح می‌دهند ایده‌آل است.

20. شینیون جانبی

شینیون مو

برای کمی تغییر در کلاسیک، شینیون کناری را امتحان کنید. ویژگی بارز این ظاهر این است که موها به جای اینکه در مرکز در پشت گردن قرار گیرند، به پهلو پوشیده می‌شوند. این می‌تواند مدل مو را مدرن‌تر کند و به شما امکان نشان دادن آن را بدهد. چگونه می‌توانید آن را از دست بدهید وقتی در کنار است؟ برای تکمیل خود، رشته‌های خود را به همان سمت گوجه‌ای خود بکشید و آن را متعادل‌تر کنید.

21. شینیون پر پشت صاف

شینیون مو

برخی از نسخه‌های شینیون ساده هستند و برای کسانی که خواهان زیبایی شناسی مینیمالیستی هستند ایجاد شده‌اند. دیگران جسورانه هستند و برای نشان دادن و جلب توجه شما طراحی شده‌اند. شینیون پشت پر براق را وارد کنید، که گزینه مناسبی برای ست کردن با خط چشم پررنگ یا یک سایه چشم روشن است. موازی ظاهری مرتب در جلو و نامرتب در پشت، این را به گزینه‌ای سرگرم‌کننده و جدید تبدیل می‌کند.

22. شینیون پیچیده

ngCode=fa

آیا جایی هست که نتوانید این آپدو را بپوشید؟ پاسخ منفی است، زیرا نسخه‌های زیادی وجود دارد که برای همه جذاب است و در همه جا خوب به نظر می‌رسد. شینیون پیچیده روشی است که برای کسانی که گزینه‌های استایل کلاسیک و جاودانه را ترجیح می‌دهند استفاده می‌کنند، و موها به‌گونه‌ای مرتب می‌شود که شما را شیک نشان می‌دهد.

23. شینیون کم پر

ngCode=fa

رها کردن قسمتی از قسمت زیرین شینیون برای ایجاد جلوه پردار، ظاهری عالی است. احساس مدرن و جوانی دارد و راهی برای تبدیل سبک کلاسیک به چیزی تازه و هیجان‌انگیز است.

24. شینیون پیچ خورده با شانه پشتی

شینیون مو

شینیون پیچ خورده با شانه پشتی ممکن است ظاهری پیچیده به نظر برسد که درست کردن آن به زمان و تلاش نیاز دارد. اما هنگامی که این کار را انجام دادید، این به سبک مورد علاقه شما برای همه مناسبت‌های رسمی تبدیل خواهد شد. چیزی بسیار ساده و در عین حال زیبا در مورد پایان وجود دارد. با گذاشتن پیچک‌های کناری برای قاب چهره زیبای شما تکمیل می‌شود.

25. شینیون عروسی

شینیون مو

تصمیم‌گیری در مورد مدل موی مناسب برای عروسی شما می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا می‌توان از بین مدل‌های زیبای بسیاری انتخاب کرد. برخی استدلال خواهند کرد که هیچ گزینه‌ای بهتر از گوجه‌ای کلاسیک وجود ندارد و ممکن است پس از دیدن این شینیون موافقت کنید. این تعادل عالی بین سبک و پیچیدگی است و با انواع موها کار می کند. همچنین این یک «کار» است که برای اکسسوری، چه تاج یا گیره مروارید، مناسب است.


سوالات متداول مدل موی شینیون


شینیون چیست؟
شینیون نوعی آپدو است که معمولاً حسی رسمی و پیچیده دارد. این از عبارت فرانسوی chignon du cou گرفته شده است که به پشت گردن ترجمه می‌شود، جایی که نسخه کلاسیک این سبک در آن قرار می‌گیرد. شکل گره یا کلاف دارد و می‌توان آن را در اطراف اکسسوری مو جمع کرد یا ایجاد کرد.
چگونه شینیون درست کنیم؟
مدل‌های زیادی از شینیون وجود دارد، اما اکثر آن‌ها با جمع کردن موها و پوشاندن آن در پشت گردن ایجاد می‌شوند. بسته به جزئیات مورد نیاز برای انجام سبک، ایجاد آن زمان و تلاش می‌برد. اگر سبک بافته شده یا یک نسخه مرتب می‌خواهید، این روند می‌تواند متفاوت باشد. برخی از نسخه‌های شینیون از اکسسوری مو استفاده می‌کنند و بر این اساس ساخته شده‌اند، به عنوان مثال، گیره مو. 
چگونه یک شینیون نامرتب درست کنیم؟
برای یک شینیون نامرتب، می‌خواهید یک روکش بدون ساختار عمدی با تکه‌هایی از مو ایجاد کنید که شل به نظر می‌رسند. آن‌ها همچنین می توانند چهره را قاب کنند. 
چگونه شینیون را در جای خود نگه دارید؟
شینیون اغلب با سنجاق مو یا لوازم جانبی در جای خود نگه داشته می‌شود.
تفاوت بین شینیون و گوجه‌ای چیست؟
گوجه‌ای مدل مویی است که با چرخاندن موها به شکل گرد ایجاد می‌شود. می‌توان آن را به روش‌های مختلف از جمله بالا روی سر، پایین، در پهلو یا بالا پوشید. در مقابل، رویکرد سنتی به شینیون دارای موهای جمع شده در پشت گردن است. ممکن است از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم باشند، اما تفاوت‌های ظریفی دارند.

مطالب مرتبط