10 رنگ رژ لب برای زنان با پوست تیره

10 رنگ رژ لب برای زنان با پوست تیره

23 شهریور 1401

تیوبحث در مورد رنگ‌های مختلف رژ لب برای خانم‌هایی با پوست تیره، گفتگویی است که می‌توانیم ساعت‌ها به آن ادامه دهیم. پوست‌های تیره جذاب، باشکوه و زیبا هستند؛ اما برجسته کردن این رنگ پوست با آرایش می‌تواند تا حدودی کار دشوار باشد. شما باید به سایه‌ها و تناژهای رنگی آرایشی که روی پوست خود استفاده می‌کنید توجه زیادی داشته‌باشید. انتخاب رنگ رژ لب می‌تواند بزرگترین چالش برای همه باشد. به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین رنگ‌های رژ لب که مکملی برای پوست‌های تیره هستند، جمع آوری کرده‌ایم. 


بهترین رنگ رژ لب برای زنان با پوست تیره


به یاد داشته‌باشید، رنگ‌های خاکی و نود بهترین گزینه برای شما هستند! با این حال، بسیاری از رنگ‌های دیگر نیز می‌توانند با پوست تیره مکمل شوند. این رنگ لب‌ها را امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

1.قهوه‌ای مسی:

قهوه‌ای مسی برای خانم‌هایی با پوست‌های تیره بسیار جذاب و معرکه به نظر می‌رسد. سایه‌های مختلف قهوه‌ای مسی به طور طبیعی با این رنگ پوست ترکیب می‌شود. این سایه با انواع لباس‌ها نیز ست می‌شود و برای بسیاری از مراسم‌ها و مجالس نیز مناسب است.

2. قرمز:

قرمز رنگ مورد علاقه‌ی همه‌ی افراد برای انتخاب رژلب است. برای زنان با پوست تیره‌تر نیز به همان اندازه جذاب به نظر می‌رسد. خط لبی مناسب بر روی لب‌های خود بکشید و سپس با رژ قرمز لب‌های خود را رنگ کنید. رنگ قرمز به ویژگی‌های چشمگیر پوست تیره جذابیت زیادی می‌بخشد.

3. صورتی رز:

بله، سایه‌های زنده‌ی رز تناژهایی منحصر به فرد برای پوست شما هستند. با سایه‌های کمی روشن‌تر و کرمی‌تر از صورتی دنیا را مجذوب خود کنید.

4. تیوپ:

اگر پوست شما کمی تیره‌تر باشد، تناژهای قهوه‌ای به شدت مکمل پوست شما خواهدبود. این سایه برای پوست‌های تیره مناسب است. با این رنگ رژ آرایش غلیظی هم انجام دهید و به مهمانی بروید و مثل یک نگین بدرخشید.

5. سرخابی:

بین صورتی رز و سرخابی اشتباه نگیرید. در حالی که صورتی رز به تناژ رنگ‌های روشن‌تر بیشتر می‌آید، سرخابی مکمل بهتری برای پوست‌های  تیره‌تر است. این سایه با رنگ پوست تیره‌ی آسیایی، تیره‌ی آفریقایی و همچنین پوست تیره آفریقایی-آمریکایی مکمل است.

6. ارغوانی:

این رنگ رژ لب شگفت انگیز را امتحان کنید. شما می‌توانید تمام سایه‌های این رنگ از روشن‌ترین تا تیره‌ترین را بررسی کنید. این رژ لب به پوست تیره جلوه‌ی ویژه‌ای می‌افزاید. 

7. قهوه‌ای شکلاتی:

قهوه‌ای شکلاتی با قهوه‌ای مسی متفاوت است. در حالی که قهوه‌ای مسی برای پوست‌های روشن‌تر است، قهوه‌ای شکلاتی عمیق و تیره است. با رنگ پوست تیره مطابقت دارد و طبیعی به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید روزی ظاهر ساده‌تری داشته‌باشید، تناژ قهوه‌ای شکلاتی را روی لب‌های خود امتحان کنید.

8. هلویی:

همانطور که صورتی طبیعی همیشه یک رنگ انحصاری برای زنان با پوست روشن در نظر گرفته شده‌است، یک رنگ نیز وجود دارد که عموماً توسط زنان با پوست تیره استفاده می‌شود. رنگ هلویی؛ هلو مکمل هر گونه رنگ تیره است. بدون شک یکی از بهترین رنگ‌های رژ لب برای خانم‌های تیره پوست است!

9. برنز:

این سایه متالیک راه نجات زنان با رنگ پوست تیره است. زیبا به نظر می‌رسد. با این رنگ رژ فریبنده به نظر می‌رسید و آرایش شما غیر طبیعی یا زیاده روی به نظر نمی‌رسد. شما می‌توانید تناژ برنز را در طول روز استفاده کنید و همچنین می‌توانید از آن به عنوان سایه در شب استفاده کنید. 

10. نود:

آیا دوست دارید صورت شما بدون آرایش و نچرال به نظر برسد؟ و یا از آرایش‌های غلیظ خسته شده‌اید؟ شما می‌توانید ترکیبی از رنگ‌های نود را انتخاب کنید و ظاهری نچرال و طبیعی به لب‌های خود بدهید.

چقدر این همه سایه ها شگفت انگیز هستند! ما مطمئن هستیم که نمی توانید صبر کنید تا آنها را امتحان کنید. در حالی که شما می توانید آن خانم مرموز با فوشیا باشید، سایه برنزی تعارفات بی شماری را به شما دعوت می کند! بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، عشق و درخششی را که لایق آن است به لب های خود بدهید و با این طیف شگفت انگیز رنگ رژ لب برای زنان با پوست تیره آماده شوید تا یک نمایشگر باشید. فقط قبل از زدن هر رژلبی حتما لب هایتان را تمیز کنید. همچنین مطمئن شوید که لب هایتان صاف هستند. در صورت لزوم قبل از زدن رژ لب، آنها را به آرامی مالش دهید.

 بیشتر بخوانید: نحوه‌ی انتخاب کانسیلر مناسب برای انواع پوست

مطالب مرتبط