نکات آرایشی آنجلینا جولی و آموزش گام به گام آن

نکات آرایشی آنجلینا جولی و آموزش گام به گام آن

29 تیر 1401

اگر شیفته‌ی آرایش آنجلینا جولی هستید، به جای درستی آمدید. این مقاله به نکات و تکنیک‌های آرایشی الهام گرفته شده از این بازیگر می‌پردازد. بنابراین، بدون هیچ مقدمه‌ای این مقاله را بخوانید.


1. پوست و ابرو


نکات آرایشی آنجلینا جولی

با یک مرطوب کننده، پرایمر، کرم پودر و کانسیلر برای پایه‌ی آرایش خود شروع کنید.

برای داشتن ابروهای کمانی بلند می‌توانید از یک آرایش‌گر کمک بگیرید یا می‌توانید خودتان با موچین ابروهایتان را تمیز کنید. سپس ممکن است لازم باشد که در ابروهایتان مداد بکشید یا از ژل ابرو یا صابون ابرو استفاده کنید؛ پس درنگ نکنید هر کاری که ابروهایتان را زیباتر و کمانی‌تر نشان می‌دهد انجام دهید.


2.چشم‌ها


نکات آرایشی آنجلینا جولی

وقت آن است که در مورد رازهای آرایش چشم آنجلینا جولی صحبت کنیم!

برای رسیدن به چشم‌های گربه‌ای جولی، یک تکنیک جدید آرایش انقلابی در دنیای آرایش چشم را معرفی می‌کنیم.

به آن خط چشم کشیده و پررنگ می‌گویند.

در آسیا به خط نامرئی نیز معروف است و تکنیکی است که چشم‌ها را پرتر و مژه‌ها را تیره‌تر نشان می‌دهد. مناسب برای همه‌ی کسانی است که می‌خواهند مژه‌های پرتر و بدون مژه مصنوعی داشته‌ باشند.

نکات آرایشی آنجلینا جولی

موارد مورد نیاز:

  • یک خط چشم ژلی
  • یک براش
  •  یک خط چشم مدادی سیاه
  •  یک خط چشم مایع

خط چشم کشیدن:

نکات آرایشی آنجلینا جولی

مرحله 1: پلک بالایی چشم خود را به آرامی بالا بکشید و با مداد خط شکاف ریشه تا مژه‌ها را با دقت پر کنید تا شکافی باقی نماند. این مرحله باید با دقت انجام شود تا به چشمان خود با خط مداد آسیب نزنید. پس خیلی مراقب باشید.

نکات آرایشی آنجلینا جولی

مرحله 2: دوباره پلک چشم خود را بالا بکشید و شکاف باقی‌مانده را با خط چشم مایع پر کنید.

نکات آرایشی آنجلینا جولی

مرحله 3: براش صاف خود را به خط چشم ژلی آغشته کنید و براش را فشار دهید، پلک‌های چشم خود را بالا نگه دارید و با احتیاط به خط مژه فشار دهید.

مرحله 4: با یک براش با دقت (یا آغشته به پاک کننده آرایش یا کمی مرطوب شده) تمام لکه‌ها را تمیز کنید.

چشمان شما پرتر و مژه‌ها بزرگتر از قبل به نظر می‌رسند.

سایه زدن:

سایه‌ی ترجیحاً قهوه‌ای یا برنز را بزنید. حالا با یک خط چشم مایع مشکی، یک خط نازک از انتهای داخلی چشم به سمت بیرون بکشید، در آنجا متوقف نشوید، بلکه از لبه چشم امتداد یافته و به یک اکستنشن مخروطی ختم کنید. نباید خیلی عریض باشد، خط باید خیلی نازک باشد.

با استفاده از خط چشم مدادی روی لبه پایین مژه‌ها ریمل و حجم دهنده بزنید. در صورت تمایل می‌توانید قبل از زدن ریمل از فر کننده برای فر کردن مژه‌ها استفاده کنید. (ممکن است بخواهید حتی بعد از این مرحله، بسته به ضخامت مژه خود، مژه مصنوعی اضافه کنید.)

اگر از چسباندن و استفاده از مژه مصنوعی مشکلی ندارید یا اکستنشن مژه را ترجیح می‌دهید می‌توانید این کار را نیز انجام دهید.

بیشتر بخوانید: نحوه‌ی آرایش نچرال آسان با آموزش گام به گام


3. لب‌ها


نکات آرایشی آنجلینا جولی

مرحله 1- با یک پارچه‌ی نخی مرطوب شده در آب ولرم، یا یک مسواک قدیمی که در آب ولرم مرطوب شده است، لب‌ها را با حرکات دایره‌ای مالش دهید تا تمام پوست‌های خشک از روی لب‌های شما گرفته شود و آن‌ها را لایه برداری کنید. همچنین می‌توانید از اسکراب لایه‌بردار لب که از شکر آسیاب شده و عسل ساخته شده ‌است استفاده کنید.

نکات آرایشی آنجلینا جولی

مرحله 2- از یک برند خوب خط لب استفاده کنید و دور لب‌های خود را خط لب بکشید. مثلا درمورد آنجلی از یک خط لب نود استفاده کرده است.

مرحله 3- از یک رژ لب نود یا رژ لب با هر رنگی که دوست دارید و به خط لبتان می‌آید استفاده کنید.

مرحله 4- کمی پودر فیکس روی آن با براش بزنید تا رژ لب ماندگاری زیادی داشته‌ باشد.

مرحله 5- این مرحله را با یک برق لب شفاف تمام کنید، برق لب همچنین حجم لب‌های شمارا زیادتر می‌کند.


4. گونه‌ها


نکات آرایشی آنجلینا جولی

صورت جولی ابتدا با یک کانتور خوب برجسته شده است و سپس با یک رژگونه‌ی پررنگ‌تر رنگ گرفته است. سعی کنید برای رژگونه از یک رنگ کمی تیره‌تر استفاده کنید تا تا گونه‌هایتان بیشتر به چشم بیایند.

بیشتر بخوانید: نحوه انجام آرایش فرانسوی