بهترین کفش برای خرید در تابستان 2022

بهترین کفش برای خرید در تابستان 2022

23 خرداد 1401

کفش چیزی است که هر لباسی را زیباتر نشان می‌دهد یا آن را زشت جلوه می‌دهد. با این اوصاف، باید از قبل بدانید که چه کفشی در تابستان امسال مد است. در اینجا برخی از کفش‌هایی که امسال مد هستند مشاهده خواهیم کرد‌.


1. کفش‌های converse


کفش‌های converse.

بازگشت به سال 2012 زمانی که این‌ها همه جا بودند. کفش کانورس قدیمی خود را از کمد بیرون بیاورید، زیرا دوباره به مد بازگشته‌اند. من صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم که آن‌ها هرگز از مد نافتاده ‌بودند . Converse کفش‌های همه کاره‌ای هستند که تقریباً با همه چیز به خوبی ست می‌شوند. من افراد زیادی را دیده‌ام که با دامن‌های ماکسی به آن‌ها مدل می‌دهند، از جمله خودم. من دوست دارم کفش کانورس سبز آمازون خود را با یک دامن مشکی بلند و یک تی شرت ساده یا گرافیکی بپوشم. این نشان می‌دهد که ما به طور کامل با مد آشنا شده‌ایم و من در سن 21 سالگی، مانند دوران راهنمایی لباس می‌پوشم. رنگ‌های محبوب فعلی برای این کفش‌ها قرمز، آبی روشن و مشکی کلاسیک به نظر می‌رسد. یکی از دوستان من به تازگی یک جفت سفید با گل دوزی شده روی آن‌ها گرفته ‌است و به نظر من آن‌ها کاملاً شایان ستایش هستند.


2. کفش باله


کفش باله

در اینجا یک انفجار دیگر از گذشته است. آیا به خاطر می‌آورید که برای رقص‌های دوران راهنمایی به دلیل اینکه نمی‌توانستید با کفش پاشنه بلند راه بروید، کفش باله می‌پوشیدید؟ خب، دوباره زمان باله‌ها فرا رسیده‌ است. کفش‌های باله پاشنه قرمز در حال حاضر مد هستند، مخصوصا برای افرادی که سعی می‌کنند ظاهر نامرتب پاریسی خود را کامل کنند. این جفت کفش قرمز خاص از Repetto خیلی زیبا است. با این حال، آن‌ها قطعا گران هستند. این کفش‌های باله Repetto آنقدر کلاسیک و بادوام هستند که پیشنهاد می‌کنم روی یک جفت آن سرمایه گذاری کنید.


3. دمپایی‌های بزرگ


دمپایی‌های بزرگ

من این کفش‌ها را خیلی دوست دارم. چیزی در مورد وجود سکوهای روی صندل آن‌ها را ده برابر زیباتر می‌کند. من عاشق دمپایی‌های بزرگ رنگارنگ هستم، سبز روشن و یاسی گزینه‌های مورد علاقه‌ی من هستند. من دیده‌ام که مردم به روش‌های مختلف آن‌ها را ست می‌کنند. من آن‌ها را با یک دامن کوچک و یک تاپ قلاب بافی یا هالتر دوست دارم.


4. کفش کتانی 


کفش کتانی پدر

این‌ها بهترین کفش‌ها برای صرفه‌جویی هستند. به نظر من، هرچه فرسوده‌تر به نظر برسند، بهتر است. کفش‌های کتانی پدر بدون شک شیک هستند. من عاشق یک جفت سفید ساده هستم . می‌توانید وقتی در حال انجام وظایف هستید یا برای دویدن می‌روید، این‌ها را بپوشید. اگر نمی‌توانید این‌ها را در یک مغازه‌ی دستفروشی پیدا کنید، فقط به کمد پدرتان بروید و یک جفت از آن‌ها را بردارید به همین راحتی است.

بیشتر بخوانید: جوراب‌های بلند و کفش‌های کتانی


5. پاشنه نوک تیز


پاشنه نوک تیز

چرا کفشی که خیلی راحت نیست باید اینقدر شیک به نظر برسد؟ این کفش‌ها ارزش تاول‌هایی که ایجاد می‌شوند را دارند. به نظر من این‌ها برای یک لباس زیباتر مناسب هستند. تصور کنید که این‌ها را در یک شام خوب و در فضای باز با دوستانتان می‌پوشید شما شیک‌ترین فرد آنجا خواهید بود! نئون تابستان امسال بازگشته است، بنابراین اگر می‌خواهید جسورتر باشید، یک جفت پاشنه نوک تیز صورتی یا سبز روشن را انتخاب کنید. به محض اینکه این کفش‌ها را در دست گرفتید، آن‌ها را با یک لباس ماکسی ست کنید تا ظاهری برازنده و زنانه داشته‌ باشید.


7. پلتفرم‌ها


پلتفرم‌ها

همانطور که از دمپایی‌های حجیم دیدیم، پلتفرم‌ها در تابستان امسال روند بزرگی خواهند‌ داشت. در این مورد، هر چه بلندتر باشند، بهتر است. اگر یک دختر جسور هستید، این کفش‌ها مناسب شما هستند. من خودم کمی از آن‌ها می‌ترسم، صادقانه بگویم. اما اگر من یک جفت از آن‌ها را داشتم، آن‌ را با یک لباس کوتاه معمولی و یک کت چرمی روی آن ست می‌کردم. با چنین کفش‌هایی، شاید بخواهید بقیه لباس‌هایتان را ساده‌تر کنید تا بتوانند شانس خود را برای درخشش بیشتر پیدا کنید. سبز رنگ مورد علاقه‌ی شخص من است، اما همچنین فکر می‌کنم پاشنه‌های پلتفرم صورتی جیغ خیره کننده هستند.

الگوی این کفش‌ها را می بینید؟ به نظر می‌رسد چرخه روند فعلی ما از اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000 الهام گرفته است. کفش‌های Y2k و روشن، مطمئناً در این فصل لحظه به لحظه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: چگونه کفش‌های کتانی‌مان را تمیز کنیم؟

 

مطالب مرتبط