8 لباس برجسته مد برای تابستان

8 لباس برجسته مد برای تابستان

18 خرداد 1401

اگرچه افراد مشهور از چالش پوشیدن لباس در تمام طول سال لذت می‌برند، اما ما موافقیم که زمان مورد علاقه‌ی ما از سال برای انتخاب لباس، تابستان است. مطمئناً، بهار و پاییز ممکن است فرصتی برای ظرافت تکنیک‌های لایه‌بندی ما باشد، و چه کسی دوست ندارد یک کت و چکمه‌های چرم در روزهای سرد زمستان بپوشد. اما تابستان؟ آزادی سرخوشی در عدم توجه زیاد به آب و هوا و محدود نکردن آن برای شما وجود دارد. بنابراین، وقتی افراد مشهور عاشق پوشیدن لباس‌های تابستانی هستند، چه لباس‌هایی دارند؟

استایل تابستانی

این نمایش بصری لباس تابستانی رویایی و مکان شاد من است: در ساحل با یک لباس میدی خنک (خیلی ساده)، یک کلاه بامزه برای آوردن کمی تنوع در استایل و چند صندل ساده که می‌توانم تمام روز را با آن‌ها بگذرانم .

استایل تابستانی

«ترکیب شلوار جین و لباس تاپ زیبا در تمام طول سال به من انرژی می‌دهد. در تابستان، من تمایل به استفاده از جین‌‌های گشاد دارم تا خنک‌تر باشم. سپس، به سراغ یک بلوز سفید با نوعی جزئیات آستین می‌روم، و من آماده‌ام. اوه، یک کیسه کوچک به عنوان کیف دستی که از انداختن آن پشیمان نمی‌شوم.»

استایل تابستانی

«هر وقت احساس می‌کنم که نمی‌دانم چه بپوشم، به سراغ رنگ‌های تند و جیغ می‌روم. آن‌ها همیشه روحیه‌ام را بالا می‌برند و به من احساس اعتماد به نفس می‌دهند. لباس تابستانی من همیشه یک لباس تابستانی روشن است که با صندل‌های ساده ست می‌شود.»

استایل تابستانی

به نظر من، در تابستان نمی‌توان یک لباس سفید ساده را شکست داد، مخصوصاً با جواهرات طلایی، صندل‌های برنزه ساده و یک کیف سبدی زیبا در هر کجای دنیا که هستید، می‌توانید مطمئن باشید که این ترکیب همیشه شیک به نظر می‌رسد.

استایل تابستانی

یک پیراهن نخی نرم و سبک ممکن است همه کاره‌ترین چیز در کمد لباس تابستانی من باشد، پوششی بدون پوشاندن زیاد با این حال، پوشیدن لباس مشکی در آب و هوای گرم، لزوماً یک مشکل نیست. من یک تاپ کوتاه را با یک دامن کمر بلند ست می‌کنم تا رنگ سر تا پا از بین برود و سپس یک پیراهن آستین کوتاه چاپ شده را روی آن بیاندازم. من فقط می‌دانم که این اسلایدها با هر چیزی که من دارم همراه است.

بیشتر بخوانید: بیست و سه استایل زنانه

استایل تابستانی

«لباس تابستانی من بر روی لباس سفید متمرکز است. من در حال حاضر تعداد زیادی در مجموعه‌ی خود دارم، اما هر سال، وسوسه می‌شوم که خودم را با یک مجموعه جدید پذیرایی کنم. در حال حاضر، من چشمم به این زیبایی است. فقط یک عینک آفتابی و یک کیف سبدی به آن اضافه کنید، و این ظاهر در هر جایی پذیرفته خواهد ‌شد، چه برای تفریح در شهر و چه در تعطیلات در ساحل.

استایل تابستانی

لباس‌های مشکی یکی از شیک‌ترین لباس‌هایی است که می‌توانید در هر فصلی از سال بپوشید. در ماه‌های تابستان، من دوست دارم استایلم را با یک کیف دستی روشن بالا ببرم؛ این رنگ نارنجی در حال حاضر نیز مد روز است.»

بیشتر بخوانید: 9 لباس ساده بهاری برای اینکه تمام شلوار‌های جین شما گران به نظر برسد

استایل تابستانی

«اکنون سفر دوباره در راه است، من در حال برنامه‌ریزی برای تعطیلات تابستانی بعدی خود در شهر هستم. در چمدانم همیشه یک شلوارک سفید و یک تاپ توری می‌گذارم. برای گشت و گذار در روز از صندل استفاده می‌کنم و برای شب آن را با یک جفت کفش پاشنه بلند عوض می‌کنم.»

بیشتر بخوانید: استایل‌های تابستانی فوق‌العاده پایدار که دوست خواهید‌ داشت!