4 راه برای فر کردن مو با اتو‌ مو

4 راه برای فر کردن مو با اتو‌ مو

05 اردیبهشت 1401

فهمیدن اینکه چگونه موها را با اتو مو فر کنید در لیست ابتدایی اکثر خانم ها قرار دارد. و در حالی که ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد، هنگامی که نحوه صحیح نگه‌داشتن اتو مو را یاد گرفتید و بهترین تکنیک برای استفاده را فهمیدید، در کمترین زمان ممکن فرها و موج‌های عالی ایجاد خواهید‌کرد.

موقعیت شروع

برای هر یک از این مدل‌ها، مهم است که موقعیت شروع مناسب اتو موی خود را پیداکنید. بخش‌های کوچکی از مو را بردارید زیرا این به شما کمک می کند بهترین نتیجه را بگیرید. مک‌کاوان می‌گوید: «شما باید قسمتی را بگیرید که بین لایه‌های مو درونی قرار می‌گیرد و اجازه می‌دهد گرما به طور یکنواخت پخش شود.»

سپس، مک‌کاوان پیشنهاد می‌کند که هر بخش مو را در نزدیکی ریشه (حدود 5 سانتی‌متر دورتر) ببندید، صاف کننده (اتو مو) خود را به صورت افقی نگه‌دارید، زیرا به ایجاد موجی یکنواخت کمک می‌کند. اگر آن را به صورت مورب نگه دارید، ممکن است متوجه شوید که قسمت جلویی فرفری‌تر از قسمت پشتی است و فر کلی آن شل‌تر خواهد‌بود.اکنون که موقعیت شروع خود را پیدا کرده‌اید، در اینجا چهار مدل موی مجعد مختلف وجود دارد که می‌توانید به سادگی با تغییر میزان چرخش اتو، ایجاد کنید.

نکته مهم: وقتی اتو مو را به سمت پایین می‌کشید، خیلی محکم فشار ندهید. هرچه محکم‌تر بکشید، تنش بیشتری ایجاد می‌کنید و بیشتر موهایتان را دراز می‌کنید، که می‌تواند منجر به ریزش سریع‌تر موهایتان  و همچنین موخوره شود.


فر ظریف


مو فر ظریف

پس از اینکه اتو مو خود را در موقعیت اصلی ذکر شده در بالا قرار دادید، آن را حدود 90 درجه بچرخانید تا بتوانید قسمت پایینی اتو را ببینید و به آرامی به سمت پایین بکشید و همچنین فشار و سرعت را موقعی که از ریشه به انتها حرکت می‌کنید حفظ کنید. مک‌کاوان می‌گوید: این تکنیک یک خمیدگی نرم و زیبا در مو ایجاد می‌کند، و برای وقتی است که با سشوار اتو می‌کشید و می‌خواهید یک فر فوق‌العاده و ریز داشته‌باشید.


فرهای راحت و سریع


مو فر معمولی و سریع

این فر مدلی است که بیشتر خانم‌ها می‌خواهند با اتو موی خود ایجاد کنند. برای رسیدن به این فرم، مک کاوان توصیه می‌کند : اتو مو را 180 درجه بچرخانید، به طوری که صفحه بالایی اکنون در پایین باشد و بالعکس. مجدداً به آرامی اتو‌مو را بدون چرخاندن بیشتر به پایین بکشید این روش به ایجاد یک شکل یکنواخت کمک می‌کند.

نکته اصلی: برای یک فر طبیعی‌تر و بافت اضافی، هنگام پیچیدن هر بخش را به طور متناوب تغییر دهید، برای برخی اتو را به داخل بچرخانید و برای برخی دیگر اتو را خارج کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه بفهمیم که نوع فر موهایمان چیست؟


فرهای درشت


مو فر درشت

برای فرهای مشخص‌تر و بزرگ‌تر، اتو‌مو‌‌ی خود را 360 درجه کامل بچرخانید تا کل قسمت مو به دور اتو پیچیده شود و تا انتهای آن به سمت پایین بکشید.

نکته اصلی: برای اینکه مطمئن شوید فرهای شما برای مدت طولانی‌تری فرم خود را حفظ می‌کنند، پس از فر کردن، هر قسمت را جمع کنید و در حالی که هنوز گرم است به سر خود سنجاق بزنید، سپس زمانی که موهایتان کاملا سرد شد رها کنید و آن ها را برس بزنید.

یکی از بزرگ‌ترین توصیه‌های مک کوان برای حفظ شکلی که ایجاد کرده‌اید این است که سعی کنید از دست زدن به فرها تا زمانی که سرد نشده‌اند خودداری کنید زیرا این کار باعث کشیده شدن آنها می‌شود ؛ اشتباهی که بسیاری از خانم‌ها مرتکب آن هستند. اگر فرهای محکمی درست کرده‌اید که می‌خواهید موج‌دار کنید، وقتی موهایتان هنوز گرم است آن‌ها را برس بکشید، اما در غیر این صورت، از بازی کردن با موهایتان تا زمانی که دیگر احساس گرما نکنید، مقاومت کنید.

بیشتر بخوانید: با روش‌های فر موقت مو آشنا شوید!


تکنیک حلقه ویروسی


مو فر حلقه ویروسی

روشی برای فر کردن مو که پس از مخالفت درباره‌ی آن در TikTok شروع به کار کرد.

و احتمالاً از خود می‌پرسید، "چرا کسی یک TikToker را متهم می‌کند که برای تاثیرگذاری بیشتر از موی فر مصنوعی استفاده می‌کند؟"

خوب، اتفاقاً تکنیک حلقه زدن شبیه جادوگری است. نوعی آکروباتیک مو محور که برای باور کردن باید آن را ( از نزدیک ) دید.

anyastyleme این تکنیک را از طریق TikTok به اشتراک گذاشت و طبیعتاً با هجمه‌ای از انتقادات در بخش نظرات از سوی نظریه‌پردازان مواجه شد که شروع به دعوا بر سر واقعی بودن یا نبودن آن کردند.

اما اگر از نزدیک تماشا کنید، تکنیک حلقه کردن واقعاً پیچیده نیست.

برای اینکه خودتان آ ن را امتحان کنید، بخش کوچکی از مو را بگیرید، اما به جای اینکه آن را از بین صفحات اتو بکشید، ابتدا آن را دور قسمت بیرونی اتو بپیچید و سپس موها را از بین صفحات بکشید.

قبل از اینکه موها را از بین صفحات بکشید، فقط مطمئن شوید که موهایتان دور صفحه پایینی اتویتان حلقه زده است.

بیشتر بخوانید: پاسخ به رایج‌ترین سوالات، درباره موهای فر طبیعی

 

مطالب مرتبط