بیست و پنج مدل مو جذاب

بیست و پنج مدل مو جذاب

29 تیر 1400

1. نوارهای باکس کلاسیک


موهای پوشیده روبه پایین که به عنوان یک محافظ است. این مدل از قرن‌ها پیش وجود داشته که آرایشگر این دورا باهم ترکیب کرده تا انتهای آن جذاب شود.


2. دم بالایی


یکی از ساده‌ترین ترفند ها برای بستن موها هنگامی است که موهای خود را به حالت دم‌اسبی درآورده‌اید، از بالای گره دم‌اسبی موهای خود را از وسط تقسیم کنید و دم‌اسبی خود را از داخل آن سوراخ عبور دهید.


3.فرق‌سر


مدل موهای بلند همیشه نیازی نیست از بالا بسته شوند، موهای خودرا از فرق به سمت پایین تقسیم کنید و در بالای سر به صورت دم‌اسبی ببندید.


4.آراسته کردن مو با جواهرات


یک ترفند ساده برای سالم ماندن گیره‌ها این است که یک تار کوچک مورا در زیر گیره قرار دهید و گیره را قفل کنید، شما میتوانید به تارموی زیر گیره بافت خاصی بدهید تا موهای شما زودتر جلوه پیدا کند.


5.حجم طبیعی


برای به دست آوردن یک سبک نیمه بلند که در کناره‌های‌ آن تنگ است بدون این‌که مقدار طبیعی حجم را خراب کنید،از یک برس استفاده کنید. شما می‌توانید از برس برای برگرداندن ریشه‌ها برای حجم دهی استفاده کنید و آن قسمت‌های کناری مو را خوب بکشید. قبل از برگرداندن کناره‌های مو کمی به برس خود اسپری مو بزنید تا موی شما دوام بیشتری داشته باشد.


6.معیارهای مو


نوع موهای شما مهم نیست، استفاده از کروات مویی که هنگام بیرون آوردن، موهای شمارا نمی‌کشد یا به آن آسیب نمی‌رساند و برای یکپارچه شدن رشته‌های مو ضروری است.


7.دهه60


موهایی الهام گرفته شده از دهه 60. موهای خودرا دم اسبی، در بالاترین نقطه سرخود ببندید برای پایان کار از یک اسپری براق‌کننده استفاده کنید تا به موهای شما جلا دهد.


8.بلند و موج‌دار


همیشه لازم نیست فانتزی کردن موهایتان را با بالا کشیدن آن شروع کنید. سعی کنید از قبل به موهای خود بافت دهید تا حالت موج‌دار به خود بگیرد و در آخر به حالت شل آن‌ها را ببندید.


9.برج‌ موها


مدل دم‌‌اسبی، که بسیار عصبی نشان داده می‌شود.موهای خود را از پشت گوش محکم به بالا بکشید و در بالاترین نقطه سر ببندید و کناره‌های مو را مسواک بزنیدتا جمع شوند.


10.سر رشته کلاسیک


اگر موهای شما ضخیم و سنگین است سعی کنید این مدل نوار سه‌تار را روی موهای خود تکرار کنید. سعی کنید بافت مورد نظر را به صورت شل اضافه کنید تا سر شما درد نگیرد.

  بیشتر بخوانید: چگونه از بوی بد زیر بغل خلاص شویم؟

مطالب مرتبط