رنگ موی قهوه ای روشن

رنگ موی قهوه ای روشن

28 اردیبهشت 1400

1. قهوه‌ای روشن با رگه‌های بلوند ناتالی پورتمن


ناتالی پورتمن یکی از مداوم‌ترین طرفداران هالیوود در موهای قهوه‌ای روشن است. در این ظاهر شایسته اسکار، قفل‌های قهوه‌ای روشن او در یک باب شیک بریده شده و با رگه‌های نازک موی بور در دو طرف صورت برجسته شده است.


2. قهوه ای روشن با ریشه های تیره تر نیکول ریچی


موهای قهوه‌ای روشن نیکول ریچی کاملاً بلوند است، اما ما هنوز هم به لطف ریشه‌های تیره او آن را می‌شماریم. به نظر می‌رسد که او در حال رشد رنگ است که به آن حال و هوای بدون زحمتی می‌بخشد.


3. ریشه های ریون موی قهوه ای بیانسه


نکته‌های پیچ خورده بیانسه که از ریشه‌های زاغ او شروع می‌شود و به یک باب قهوه‌ای روشن تبدیل می‌شود


4. الکسا چونگ


اگرچه الکسا چونگ ، زیبایی بریتانیایی ، با موهای خود تیره‌تر شده است ، اما ما هنوزهم از این رنگ قهوه‌ای روشن کم نیستیم. رنگ قهوه‌ای تیره تا روشن او ظریف است اما کمی از لبه امضای او را به نمایش می‌گذارد.


5. سبزه چند تونال ایده‌های قهوه‌ای روشن


نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که بیشتر چه چیزی را دوست داریم: حاشیه نرم و پر سیارا یا موهای قهوه‌ای چند تنی او که از تاریکی به روشن برمی‌گردد و دوباره برمی‌گردد. پاپانیکولاس می‌گوید: "موهای تیره که روشن می‌شوند همیشه گرم می‌شوند ، بنابراین مگر اینکه قهوه‌ای مایل به رنگ مایل به رنگ داشته باشید ، استفاده از رنگ خاکستر برای ایجاد تعادل و خنثی سازی رنگ نارنجی‌های ناخواسته بسیار مهم است.


6. شیب قهوه‌ای مو قهوه‌ای امیلی بلانت


معروف است که امیلی بلانت یک آفتاب پرست رنگ مو است. ما در قلبمان جایگاه خاصی برای رنگ شیب دار و موج دار قهوه‌ای روشن که او در اینجا ورزش می‌کند ، داریم که تقریباً با یک بلوند توت فرنگی مرز است.


7. ماری کلایر


ما سایه قهوه‌ای طبیعی Issa Rae را دوست داریم ، که هنوز هم براق ، پر جنب و جوش و غنی از بافت طبیعی او بدون هیچ گونه برجسته ، برجسته یا ریشه‌ای به نظر می‌رسد. چه مثال کاملی از "کمتر بیشتر است"


8. گرادیان عمبره


رنگ قهوه‌ای روشن Jourdan Dunn اساساً یک کلاس اصلی در دستیابی به گرادیان کامل است. رنگ یکپارچه از قهوه‌ای تیره در انتهای آن به بلوند کارامل در انتها تبدیل می‌شود و لایه‌های بلند او مقداری بافت به یال براق او می‌بخشد.


9. ایده‌های قهوه‌ای روشن


مندی مور اگرچه در نیوانگلند به دنیا آمد و بزرگ شد ، اما واقعاً تجسم زیبایی شناسی دختر کالیفرنیایی است. نکات برجسته اوبرا و بلوند طلایی اش به همان اندازه ساحلی، موج‌های ساحلی بافتنی او را تکمیل می‌کنند..


10. قارچ قارچی


Laverne Cox با رنگ روشن و قهوه‌ای روشن باعث شده است که برای آینده قابل پیش بینی سایه‌های "عسل" را به نام خود بخوریم. باب زیبا و براق او به طرز جدی رنگ را بالا می‌برد.


11. قهوه‌ای روشن با هایلایت‌های بلوند جسیکا بیل


جسیکا بیل مشهور دیگری است که مترادف موهای قهوه‌ای روشن با هایلایت‌های بلوند است. این سبک در اینجا Biel کلاسیک ، ساده و ساحلی است، اما روی انواع مختلف پوست کار می‌کند. لاو می‌گوید: "قهوه‌ای روشن می‌تواند هر رنگ پوست را تکمیل کند ، اما مهم‌ترین رنگدانه است." "رنگ پوست یک عامل کلیدی در انتخاب سایه مناسب سبزه است."


12. ترکیبی قهوه‌ای / بور


جیزل بوندچن همیشه با موهایی دیده می‌شود که سایه‌های مختلف "بروند" یا رنگ ترکیبی قهوه‌ای / بلوند را رنگ کرده است. در اینجا ، رنگ آن قهوه‌ای تر از بلوند است ، اما نکات برجسته نرم و لطیف او می‌تواند شما را وادار به گرفتن یک برداشت دو برابر کند.


13. ایده های قهوه ای روشن


ما نمی‌توانیم از نکات برجسته بلوند فوق العاده نرم نینا آگدال عبور کنیم. آن‌ها کاملاً در بقیه موهای قهوه‌ای او ترکیب می‌شوند. آن‌ها تقریباً خیلی خوب هستند که درست نباشند


14. قهوه‌ای روشن براق کریسی تیگن


Chrissy Teigen پیشگام روند موهای قهوه‌ای روشن بوده است و به راحتی می‌توان دلیل آن را دانست. ما عاشق این هستیم که موج‌های نرم و جارو در باب بلند او کاملاً در اطراف پوست درخشان او شکل می‌گیرند.


15. خطوط کارامل شانل ایمان


همیشه چک کردن مدل Chanel Iman بسیار هیجان انگیز است زیرا شما واقعاً هرگز نمی‌دانید که بعدی او چه رنگ مویی را امتحان می‌کند. در حالی که او مستعد تطبیق پذیری است، ایمان اغلب موهای سیاه را جت می‌کند، بنابراین افزودن رگه‌های کارامل، که در اینجا دیده می‌شود، یک جمله جالب است.


16. طلایی قهوه‌ای صوفیا وگارا


به نظر می‌رسد که هر عکسی که از صوفیا ورگارا گرفته می‌شود می‌تواند برای تبلیغات شامپوی لوکس استفاده شود. قفل‌های بلند و قهوه‌ای طلایی او موجی کامل و ساحلی دارند..


17. قهوه ای روشن


در اینجا یک بازگشت برای شما وجود دارد: به یاد می آورید که مایلی سایرس چه زمانی موهای قهوه ای روشن داشت؟ در اینجا او روی فرش قرمز با ظاهری دوست داشتنی و براق قهوه ای روشن به تصویر کشیده شده است.


18. تاریک به نور با ابروهای تیره


در حالی که کارا دلوین به خاطر موهای بلوند و ابروهای پرپشت و تیره‌اش مشهور است، ما لحظه موهای قهوه‌ای روشن او را دوست داشتیم. قسمت میانی و امواج بلند او کلاسیک بودند، اما رنگ غنی و متانت یک سورپرایز لذت بخش و زیبا بود.


19. ریشه های تاریک با انتهای سبک‌تر جما چان


در اینجا Gemma Chan به تصویر کشیده شده است که سایه‌ای بلند و سبزه با ریشه‌های تقریباً سیاه و انتهای قهوه‌ای روشن‌تر دارد. این شکل ابعادی اضافه می‌کند و به ویژه با موج کمی عالی به نظر می‌رسد ، همانطور که در اینجا دیده می‌شود.


20. قهوه‌ای شاه بلو


ما همیشه از جنیفر لوپز هیبت داریم ، اما این ریزه کاری تا شانه در این رنگ قهوه‌ای / بلوند زیبا، ما را مسحور کرد. قفل‌های قهوه‌ای شاه بلوطی او کاملاً مکمل پوست برنز شده او است.


21. اشلی تیزدیل قهوه ای خورشید بوسیده


اشلی تیزدیل همچنین طرفدار یک امر عمودی سیاه تا روشن قهوه‌ای است. ریشه‌های جت سیاه او به قهوه‌ای شاه بلوط تبدیل می‌شود ، به تدریج روشن می‌شود تا اینکه با نوک قهوه‌ای برشته شده پایان می‌یابد.


22. کلاسیک بروندا سرنا ویلیامز


فرهای شایسته دیسکو سرنا ویلیام آنقدر سبک نیستند که بتوانند اینجا واقعا بلوند باشند. هنوز هم، این رنگ بژ و خنک آن‌ها را فرشته نگه می‌دارد بدون اینکه واقعاً از خانواده قهوه‌ای خارج شوند - آنچه کلمه "bronde" کاملاً توصیف می‌کند.


23. میگان خوب است


برجسته‌های طلایی ، قهوه‌ای مایل به قرمز Meagan Good شیک هستند ، به خصوص در یک پیکسلی پیچیده که در یک قسمت کناری عمیق سبک شده و پشت یک گوش شما نرم می‌شود.


24. مس-رنگ


جسیکا آلبا ، برای ما ، اساساً کودک پوستر موهای قهوه‌ای روشن است. او سال‌هاست که رنگ را تکان می‌دهد و همیشه به نظر تازه، سبک و جوان است. رنگ‌های ملایم قهوه‌ای و کاراملی او با گوشواره‌های طلایی و لباس مسی به زیبایی جلوه می‌کند.


25. موهای قهوه ای قهوه‌ای برنز میراندا کر


موهای قهوه‌ای روشن میراندا کر هنگامی که در لابی موج دار و دارای بافت حالت زیبایی پیدا می‌کند ، بهترین حالت را دارد. عامل اصلی این ظاهر، حجم است که کر در ریشه موهای خود دارد.

بیشتر بخوانید: کدام رنگ مو قهوه‌ای برای شما مناسب‌تر است؟

مطالب مرتبط