چهار روش برای پوشیدن کفش‌های راحتی چرم جیر

چهار روش برای پوشیدن کفش‌های راحتی چرم جیر

25 فروردین 1400

 

چرم جیر... یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین مواد مناسب برای یک آب و هوای آفتابی! بسیاری از افراد دچار این سوءتفاهم هستند که نگهداری از کفش‌های چرم جیر در آب هوای بارانی کار بسیار سختی است. خب، این نگرش درست نیست. نگهداری از این کفش‌ها به اندازه کفش‌های چرمی معمولی راحت است. در این مقاله، چهار روش برای پوشیدن کفش‌های راحتی چرم جیر را با شما در میان می‌گذاریم.


1. کفش‌های راحتی چرم جیر با شلوار جین


این یک ترکیب کلاسیک است. هر مردی بالاخره یک شلوار جین دارد. بار بعدی به جای همراه کردن شلوار جینتان با کفش‌های کتانی معمولی، آن‌ها را با کفش‌های راحتی چرم جیر بپوشید. فقط به یاد داشته باشید که شلوارهای جین شسته شده تیره‌رنگ بارنگ‌های تیره چرم جیر همخوانی بیشتری دارند، مثلاً رنگ‌های آبی اقیانوسی، مشکی، قهوه‌ای تیره، برنزی و غیره، و شلوارهای جین روشن بارنگ‌های روشن‌تر چرم جیر همخوانی خوبی دارند، مانند خاکستری روشن، کرمی، برنزی روشن و غیره.

روی آن چه بپوشیم؟

قسمت خوب ماجرا همین است: هر چیزی! از تی‌شرت و سویی شرت پولو گرفته تا یک بلوز آکسفورد یقه برگشته. هر چیزی به راحتی با ترکیب شلوار جین و کفش راحتی چرم جیر همراه می‌شود. ترفند حرفه‌ای: مطمئن شوید که بلندی شلوار جینتان تا حد لبه کفش‌هایتان باشد. ترکیب شلوارهای جین بسیار بلند و یا بگی با کفش‌های راحتی وحشتناک می‌شوند.


2. کفش‌های راحتی چرم جیر با شلوار کتانی


یکی از بهترین ترکیبات ممکن برای همراهی با کفش‌های راحتی چرم جیر، استفاده از شلوار کتانی است. در مقایسه با شلوارهای جین که «زمخت‌تر» هستند، شلوارهای کتانی «ظریف‌تر و زیباتر» هستند. و کافی است آن‌ها را با ظاهر «هوشمندانه» یک جفت کفش راحتی چرم جیر همراه کنید تا یکی از بهترین تیپ‌های امروزی را داشته باشید.

روی آن چه بپوشیم؟

یک تی‌شرت آستین کوتاه یا آستین تا خورده بیشتر از هر چیز دیگری به شلوار کتانی می‌آید. همچنین می‌توانید از یک ژاکت خوش‌دوخت و متناسب هم استفاده کنید. اما به هر حال، استفاده از یک تی‌شرت آستین بلند هم برای داشتن یک ظاهر روزمره شیک انتخاب خوبی است.


3. کفش‌های راحتی چرم جیر با شلوارک


در هوای گرم و آفتابی، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن استفاده از شلوارک است. اما پوشیدن شلوارک همراه با دمپایی به شما یک ظاهر بیش از حد راحتی می‌دهد. برای آن که یک تیپ مناسب و راحت برای گذراندن بعدازظهرهای آخر هفته داشته باشید بهتر است شلوارکتان را همراه با کفش‌های راحتی چرم جیر بپوشید. شلوارکتان را با یک پیرهن یقه برگشته همراه کنید تا بهترین ظاهر راحتی ممکن را داشته باشید. ترفند حرفه‌ای: شلوارک‌هایتان باید تا بالای زانو باشند و بهتر است زیاد گشاد نباشند.


4. کفش‌های راحتی چرم جیر با شلوارهای با دوخت رسمی


بسیاری از افراد با داشتن تیپ روزمره زیاد راحت نیستند و ترجیح می‌دهند برای حضور در محل کارشان، ظاهر رسمی داشته باشند. استفاده از کفش‌های چرم جیر کمک می‌کند که در عین داشتن یک ظاهر رسمی، راحت‌تر باشید. به طور کلی، برای داشتن یک ظاهر رسمی‌تر بهتر است به جای رنگ‌های روشنی مانند کرمی یا برنزی روشن، از رنگ‌های تیره‌تر چرم جیر استفاده کنید، مثلاً قهوه‌ای تیره یا آبی اقیانوسی تیره.


نتیجه‌گیری


کفش راحتی چرم جیر از آن کفش‌هایی است که هر کسی باید حتماً یک جفت از آن‌ها را داشته باشد. این کفش‌ها آن قدر کاربردی هستند که نمی‌شود از آن‌ها صرف نظر کرد. و تیپ‌ها و موقعیت‌های بسیار متنوعی وجود دارند که واقعاً استفاده از کفش‌های راحتی چرم جیر را می‌طلبند!

بیشتر بخوانید: 50 ایده جالب برای طراحی خالکوبی تکه تکه (قسمت اول)

مطالب مرتبط