با 5 مدل خط چشم پایه و کاربردی آشنا شوید

با 5 مدل خط چشم پایه و کاربردی آشنا شوید

13 آذر 1399

همیشه تغییر ظاهر با آرایش کاری سرگرم کننده است، به همین دلیل امروز می‌خواهم 5 خط چشم پایه و کاربردی را با شما به اشتراک بگذارم که هر خانمی باید آنها را بشناسد. فرقی نمی‌کند که شما میکاپ‌های ساده را دوست داشته باشید یا طرفدار آرایش‌های غلیظ و نمایشی باشید، هر خانمی باید استایل خط چشم‌‌های سال 2020 را بشناسد. هیچ وقت آرایش صورت‌تان را مثل همیشه انجام ندهید، خودتان را به چالش کشیده و چشم‌های خود را با خط چشم‌های متفاوت زیبا کنید.  

خط چشم 2020

سال 2020 سال سادگی و طبیعی بودن آرایش است. خط چشم‌های طبیعی، مُد شده‌اند. یک خط بسیار نازک روی پلک بالایی خود بکشید. در واقع مدل خط چشم طبیعی برای امسال تنها کشیدن دُمی کوچک در انتهای چشم‌هاست تا آن‌ها را جذاب‌تر نشان دهد. به ما اعتماد کنید، این خط چشم برای روزهایی مناسب است که عجله دارید و یا می‌خواهید به روزمرگی‌هایتان رسیدگی کنید و یا حتی وقتی برای رسیدن به خودتان را ندارید ولی دوست دارید ظاهری خیره کننده داشته باشید. اگر تنها یک خط چشم پایه وجود داشته باشد که لازم است در آن حرفه‌ای شوید، همین خط چشم طبیعی است. 

خط چشم طبیعی

خط چشم دُم‌دار برای چشم‌های ریز

نمی‌توان در لیست خط چشم‌های اصلی یادی از خط چشم دُم‌دار نکرد. این خط چشم، با نام خط چشم گربه‌ای نیز شناخته می‌شود و به طور خاص برای خانم‌هایی با چشم‌های ریز مناسب است، زیرا چشم‌ها را کشیده‌تر می‌کند. از آنجایی که خط چشم گربه‌ای برای مراسم‌ها، عروسی‌ها، قرارهای عاشقانه و غیره مناسب است، کمی آرایش چشم‌هایتان را غلیظ‌تر می‌کند.

خط چشم دُم‌دار

کشیدن خط دور چشم 

خطِ دور چشم همان خط چشم عربی است که دور تا دور چشم‌، از پلک بالایی گرفته تا داخل پلک پایینی کشیده می‌شود. خط چشم عربی با آرایش اسموکی چشم بسیار عالی به نظر می‌رسد. اگر چشم‌های شما ریز است، نباید چنین خط چشمی را امتحان کنید.

خط چشم دور تا دور چشم 

خط چشم کلئوپاترا

خط چشم کلئوپاترا برای خانم‌های شجاع مناسب است. در واقع خط چشم دنباله‌دار است اما کمی خلاقیت و نوآوری در آن ایجاد شده است. پس به جای اینکه خط چشم خود را به صورت دنباله‌دارِ ساده تمام کنید، کار خود را ادامه داده و دُم خط چشم را از گوشه بیرونی چشم به خط زیر چشم وصل کنید.

خط چشم مدل کلئوپاترا

خط چشم رمانتیک

این خط چشم قطعاً یکی از راحت‌ترین خط چشم‌های ترند شده در سال 2020 است که هر خانمی باید نحوه کشیدن آن را بلد باشد. این خط چشم معمولاً با براشی زاویه‌دار کشیده می‌شود. خطی از گوشه بیرونی خط مژه پایین پلک‌ به سمت بالا بکشید و آن را تا پلک بالایی ادامه دهید. این خط چشم برای زیباتر کردن چشم‌ها راهی فوق‌العاده است، مخصوصاً اگر چشمان شما ریز است و به آرایش کمی نیاز داشته باشید. ما به شما توصیه می‌کنیم که هنگام انجام خط چشم رمانتیک از یک خط چشم مایع استفاده کنید، زیرا استفاده از براش آن به شما کمک می‌کند تا خط چشمی بی‌نقص برای خودتان بکشید.

خط چشم دنباله دار

بیشتر بخوانید:  روش خط چشم کشیدن برای انواع فرم چشم حتی گودرفته!

مطالب مرتبط