3 طراحی خلاقانه و هنری برای عاشقان مانیکور ناخن

3 طراحی خلاقانه و هنری برای عاشقان مانیکور ناخن

17 آبان 1399

آیا به دنبال آموزش‌های خلاقانه طراحی ناخن هستید؟ به شما خوش‌آمد می‌گوییم جای مناسبی را انتخاب کرده‌اید. ما می‌دانیم که تهیه یک ایده جدید و تازه در مورد مانیکور چقدر دشوار است. به همین دلیل در ادامه، چند آموزش آسان برای استایل بعدی شما جمع‌آوری کرده‌ایم. ما می‌گوییم آسان است، زیرا هیچ مانعی وجود ندارد که شما قادر به انجام  آنها نباشید. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که صبور باشید و مایل باشید تا جایی که ما شما را می‌بریم پیش بروید!

طراحی ناخن خلاقانه آسان نئونی

ایده‌های بسیار زیاد و زیبایی از طراحی ناخن وجود دارد، اما ما تصمیم گرفتیم یک آموزش آسان برای طراحی ناخن‌های نئونی به شما ارائه دهیم. ناخن‌های فضای خالی نئونی پیشنهاد مناسبی برای فصل تابستان می‌باشد. با استفاده از این طراحی، درخشش و جذابیت، باعث برتری شما بر دیگران خواهد شد! برای شروع، روشن‌ترین رنگ‌هایی که می‌خواهید ناخن‌های خود را با آنها رنگ کنید، را انتخاب کنید. سپس نیمی از هر ناخن را با یک رنگ لاک، رنگ کنید. در مرحله بعدی، از رنگ‌ها متضاد در بیخ ناخن‌ها هلال ماه را بکشید. سعی کنید هماهنگی بین رنگ‌ها را رعایت کنید. و آخرین مرحله این است که مانیکور خود را با لاک برق ناخن به پایان برسانید. همانطور که می‌بینید، هیچ چیز خیلی پیچیده و سختی در ایجاد این طراحی روشن وجود ندارد!

آموزش مانیکور با لاک نئونی

هنر طراحی ناخن پروانه سلطنتی

برای داشتن طراحی‌های مدرن ناخن، لازم نیست که فقط به دنبال طرح‌های کلاسیک فرانسوی بروید. در این تابستان، بیایید با این طراحی مانند آفتاب بدرخشید. پروانه سلطنتی بهترین افزودنی برای ناخن‌های رنگ روشن شما خواهد بود. اولین قدم، تشکیل دو بال نارنجی روی ناخن شما خواهد بود. با کمک لاک ناخن مشکی، بال‌ها را مشخص کرده و چند خط به آن اضافه کنید تا بال‌ها طبیعی به نظر برسند. نقطه‌های کوچک سفید را در کل خطوط مشکی قرار دهید تا طراحی شما به پایان برسد. ناخن‌های خود را با تاپ کات بپوشانید. مانیکور شما تمام شد، آیا می‌توانید از این استایل معرکه بگذرید؟

آموزش مانیکور پروانه‌ای

طراحی ناخن خلاقانه گل‌های فشرده

اگر می‌خواهید مانیکورتان را به تنهایی انجام دهید، یا اگر می‌خواهید بابت این کار هزینه‌ی هنگفتی صرف نکنید، می‌توانید از این مانیکور ناخن با طرح گل‌های فشرده استفاده کنید. برای شروع، ناخن‌های خود را با برخی رنگ‌های طبیعی و در عین حال دخترانه، مثلاً صورتی روشن، بپوشانید. گل‌های فشرده‌ای که می‌خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید.  قطعه‌هایی که قرار است در طراحی خود استفاده کنید، را با دقت برش دهید. بعد از آن که گل‌ها را به ناخن‌تان اضافه کردید، از برق ناخن برای چسبیدن گل‌ها و ایجاد درخشش در ناخن‌تان استفاده کنید. این آخرین مرحله برای تکمیل این مانیکور خارق‌العاده بود که شما باید آن را انجام دهید.

آموزش مانیکور ناخن با گل طبیعی

همانطور که می‌بینید، هیچ کاری که با سلیقه شخصی شما همخوانی دارد، سخت و دشوار نیست. همیشه راهی وجود دارد که شما بتوانید مانیکورتان را به سطح بالاتری برسانید. گاهی اوقات تنها با یک آموزش آسان و الهام گرفتن از یک ایده کافی است تا بتوانید بهترین استایل را برای مانیکور بعدی خود انتخاب کنید. امیدواریم حداقل با یک آموزش بتوانیم پتانسیل پنهان را در شما کشف کنیم!

بیشتر بخوانید: دیزاین گل گلیِ جذاب و دلفریب ناخن: برای همه‌ی فصل‌ها

مطالب مرتبط