18 تا از بهترین تغییرات مدل موی سلبریتی‌ها

18 تا از بهترین تغییرات مدل موی سلبریتی‌ها

27 شهریور 1399

حالا که سالن‌ها زیبایی حتی بزرگتر از بعضی از کشورهای کوچک شده است، سخت نیست که بفهمیم چرا سلبریتی‌های مورد علاقمان بیشتر اوقات مدل موهایشان را عوض می‌کنند. در حالی که من و شما جرات نمی‌کنیم که ظاهر خود را تغییرات بزرگی بدهیم (چون ریسکش زیاد است)، آرایشگران حرفه‌ای با دست‌ها پر مهارتشان به خوبی می‌توانند استایل مو را به خوبی و بی‌نقص تغییر بدهند. ما 18 تا از بهترین تغییرات موی سلبریتی‌ها را در این مقاله گردآوری کرده‌ایم و همچنین نگاهی به تحول موهای آنها خواهیم داشت.

آریانا گرانده

در مورد پرنسس موسیقی پاپ آریانا گرانده، اگر مدل دادن به موهایش را نادیده بگیرم، تنها یک تغییر بزرگ در استایل موهایش داشته است. همه به خوبی می‌دانند که آریانا به دلیل بازی کردن نقش کت ولنتاین در سریال ویکتوریوس که از شبکه نیکولدین پخش می‌شد، مکرراً موهایش را رنگ می‌کرده و به این خاطر از کچلی رنج می‌برد. بنابراین با هدف پوشاندن تیکه‌های کچل و بی‌موی سرش، او به استایل‌های نیمه بسته روی آورد و آن را استایل منحصر به فرد خود کرد. او سپس کمی تغییرات در آن به وجود آورد و یک چتری پر به استایل خود اضافه کرد و موهایش را رو به عقب به صورت دم اسبی بالا بست. از سوی دیگر اکنون، بیشتر به دیدن آریانا با موی دم اسبی نمادین و براقش عادت کرده‌ایم.

مدل موی آریانا گرانده

جنیفر لارنس

زیبایی جنیفر لارنس با انتخاب هیچ استایل مویی کمتر نشده است اما هنگامی که با موهای باب به رنگ بلوند یخی در گلوبال فَن اسکیریمنیگ فیلم ایکس مَن آپوکالیپس شرکت کرد، از همیشه بیشتر می‌درخشید.

مدل موی جنیفر لارنس

جوردن دان

جوردن دان، این مدل زیبا با پاهای بسیار کشیده از زمان معروف شدنش در دنیای مدلینگ، امتحان کردن مدل موهای مختلف را شروع کرده است و همیشه هم معرکه به نظر می‌رسد.

مدل موی جوردن دان

اما واتسون

همه ما هنگامی که اما واتسون با مدل مویی پیکسی و کوتاه پا روی فرش قرمز فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ 2 گذاشت، تغییر و وارد شدنش را به دنیای زنانه پیش روی چشمانمان به یاد می‌آوریم. او بعدها در مصاحبه با مجله‌ای در سال 2010 گفت که در واقع انتخاب آن مدل مو حرکتی نمادین برای تمام شدن دوران فیلم‌های هری پاتر بوده است و او همچنین می‌خواسته تمایل خودش را برای ساختن هویت خودش جدای از نقشش به عنوان هرمیون گرنجر به دیگران نشان دهد. او اضافه کرد: «من مثل بقیه نوجوان‌های دیگه بخاطر نقشم توی فیلم هری پاتر رنگ‌ها و استایل‌های مختلفی رو روی موهام امتحان نکردم. همچنین می‌دونم که خب دیگه 20 سالمه و اون دختر کوچلوی سابق نیستم. من به مدت 10 سال توی فیلم‌های هری پاتر ایفای نقش کردم، پس احتیاج داشتم که یه جوری تمام شدن اون دوران رو برجسته کنم. من به یه تغییر خیلی بزرگ احتیاج داشتم و همه اینها در مورد اون مدل موی کوتاهم بود.»

مدل موی اما واتسون

اما استون

باور بکنید یا نه اما استون به صورت مادرزادی رنگ موهایش قرمز نیست ولی بعد از اینکه موهایش برای ایفای نقش در یک فیلم قرمز کرد، این رنگ مو را نگهداشت.

مدل موی اما استون

کیم کارداشیان

ملکه کیم هیچ خجالتی از امتحان کردن استایل‌های ترند ندارد و مرزهای استایل لباس را جابه‌جا می‌کند (یا کلاً هیچ چیز نمی‌پوشد و اینترنت را به آتش می‌کشد) و همین قاعده هم برای انتخاب‌های اخیرش داشته است. ما همیشه کیم و همچنین خواهرش را با موهای قهوه‌ای تیره و صاف می‌شناسیم که آنقدر براق است که می‌توانیم انعکاس خود را در آنها ببینیم، اما در طول دو سال گذشته او ظاهر خود را کاملاً متحول کرده است. در سال 2015 او مدل موی باب بلند را امتحان کرد و سپس کمی بعدتر در همان سال موهایش را به رنگ بلوند سفید تغییر داد. از آنجایی رنگ موهای متفاوت زیادی را انتخاب کرده است (حتی سبز)، ما هم به تلاش‌های او ادای احترام می‌کنیم.

مدل موی کیم کارداشیان

لیلی جیمز

قبل از اینکه لیلی جیمز در نقش بزرگ خود در فیلم سیندرلا در سال 2015 که نسخه اقتباسی دیزنی لند بود، ایفای نقش کند، موهایش قهوه‌ای تیره بود اما بعد از اینکه معروف شد، موهای بلند خود بلوند پرنسسی نگهداشت. حالا دیگر به استایل موی تیره و براق خود بازگشته است.

مدل موی لیلی جیمز

کایلی جِنِر

حالا به کایلی جِنِر باید به عنوان کسی که تعداد دفعات زیادی استایل موی خود را تغییر داده است، جایزه تعلق بگیرد. به طور قطع بعضی از آنها کلاه گیس هستند (باید باشند) اما چگونه می‌شود که کسی با انواع و اقسام رنگ‌های رنگین کمانی خوب به نظر برسد؟ از میان شش مدلی که ما انتخاب کرده‌ایم، بهترین آنها آن رنگ بلوند زیباست (فکر می‌کنم که او و کیم بر سر این مدل مو دعوا کرده‌اند) اما ما فکر می‌کنیم که او با رنگ سبز هم زیبا به نظر می‌رسد...

مدل موی کایلی جِنِر

ریحانا

با وجود ریحانا دیگر می‌توانیم آفتاب پرست را فراموش کنیم. از زمان پخش آهنگ Pon de Replay پون دُ ریپلای که به سال 2005 بازمی‌گردد، او شروع به امتحان کردن استایل‌های بسیاری کرد و موهای خود را به سبک‌ها متفاوت بسیاری از یکی به دیگری تغییر می‌داد، گاهی در طول یکسال چندین بار مدل موهایش را تغییر می‌داد. هرچند، مدل‌های موی او بی‌دوام بود و زود تغییر می‌کرد اما تاثیرگذار بودند. ما شیفته استایل قرمز براق او برای آهنگ Only Girl In The World در سال 2011 هستیم و بعد از استایل او برای آهنگGood Girl Gone Bad در سال 2012 را الهام بخش می‌دانیم.

مدل موی ریحانا

مایلی سایرس

به نظر می‌رسد شخصیت مایلی سایرس تحت تاثیر آن شبی که به محبوبیت رسیده تغییر کرده است. دختر خواننده حومه شهری ظاهری بسیار دلنشین داشت و ستاره هانا مونتای دیزنی لند بود و استایل موهایش مدل تینیجریه معمولی و زیبا بود تا سال 2012 که ظاهر خود را با مدل موی باب به همراه بالیاژ چشمگیر کرد. هرچند در سال 2013، کاملاً تغییر کرد و موی کوتاه مدل پیکسی و بلوند را انتخاب کرد. با ست کردن این مدل موی معرکه به همراه لباس‌هایی الهام بخش با استایل وحشی، بلافاصله تبدیل به شخصی شد که دیگر نمی‌توانستیم چشم‌هایمان را از او بگیریم. چند سال بعد او استایل موی بلند را انتخاب کرد و حالا استایلی مانند شاه ماهی دارد. بیایید قبول کنیم که احتمالاً این تنها مدل مویی است که استایلش را موفقیت آمیز کرده است.

مدل موی مایلی سایرس

کیریستین استوارت

کیریستین استوارت مانند بسیار دیگر از سلبریتی‌ها به اندازه کافی موهای بلند رایج هالیوودی داشته، سپس به موهایش استایل پیکسی کوتاه داده و بعد آن را بلوند کرده... سپس سر خود را کاملاً ماشین کرده است. شخص دیگری هست که بخواهد این مدل را امتحان کند؟

مدل موی کیریستین استوارت

تیلور سویفت

تیلور سویفت هم برای موهایش تنها یک تغییر داشته است. در سال 2006 موهای بلوند بلند و فر با حلقه‌های زیبا داشت سپس آن را تغییر داد به مدلی فشن‌تر و براق. با این حال بزرگترین تغییر او برای مدل موهایش در سال 2016 بود که موی مدل باب با رنگ بلوند را برای شرکت در مراسم کاستیوم گالا انتخاب کرد.

مدل موی تیلور سویفت

جی‌جی حدید

جی‌جی حدید یکی از سلبریتی‌هایی است که از امتحان کردن هیچ مدل مویی خجالت نمی‌کشد. او در سال 2015 موی کوتاه پیکسی داشت که برای کت واک هفته مد پاریس تیره شد و تمام رویاهای خود را با صورتی کردن رنگ موهایش به واقعیت تبدیل کرد. حالا جی‌جی که حامله است، به نظر می‌رسد به استایل ساده و طبیعی خودش برگشته است.

مدل موی جی‌جی حدید

کارا دلوین

از روزی که کارا دلوین وارد دنیای مدلینگ شد، موهای عسلی رنگ او بیشتر مانند ابروهای پهنش استایلی منحصر به فرد برای او شد. برای سال‌ها موهای خود را بلند و با استایل نامرتب نگهداشته بود تا اینکه مدل باب بلند و ویو شده را شروع کرد. اما چه کسی می‌تواند آن زمانی که او موهای بسیار کوتاه داشت را فراموش کند؟ هر استایلی برای کارا مناسب است.

مدل موی کارا دلوین

هایلی بالدوین

هایلی بالدوین مانند بسیاری دیگر از مدل‌های بسیار معروف، رنگ مو و استایل‌های موی متفاوتی را تجریه کرده است: از بلوند گرفته تا خرمایی و مدل باب بلند و چتری‌های بلند (هرچند ما رنگ موی بلوند عسلی او را ترجیح می‌دهیم).

مدل موی هایلی بالدوین

کیتی پری

کیتی پری رنگ موهایش را به همه رنگ‌های موجود در رنگین کمان درآورده است و در واقع خیلی دشوار است که بفهمیم رنگ طبیعی موهایش چیست. پرکلاغی است؟ یا قهوه‌ای تیره؟ سپس هنگامی که موهایش را به مدل شیک با رنگ پلاتینه تغییر داد، دنیا را بهت زده کرد. چند سال گذشت و کیتی پری استایل موی بلند را انتخاب کرد. اکنون او معمولاً تنها مدل‌های زیبای باب را انتخاب می‌کند.

مدل موی  کیتی پری

بلا حدید

موهای تیره بلا حدید که منحصر به فرد خودش بود، در زمان حرفه مدلینگ او تغییرات مختلف و زیادی کرد. ما فکر می‌کنیم که استایل او با مدل موی باب ویو شده از همه شیک‌تر است.

مدل موی بلا حدید

امیلی راتایکوفسکی

در میان همه مردم، زیبایی امیلی راتایکوفسکی با موهای بلند زیبا و تیره‌اش شناخته می‌شود و او هرگز استایل موهایش مورد آزمایش قرار نمی‌دهد. هرچند یکبار چتری را به استایل موی خود اضافه کرد.

مدل موی امیلی راتایکوفسکی

بیشتر بخوانید: 12 رنگ موی فانتزی و جذاب از ستاره‌های موسیقی

مطالب مرتبط