مادر مرواریدی: جدیدترین رنگی که باید امتحانش کنید!

مادر مرواریدی: جدیدترین رنگی که باید امتحانش کنید!

02 شهریور 1399

حالا که در آستانه ماه شهریور قرار گرفته‌ایم به هر طرف که نگاه می‌کنیم می‌بینیم که منتظر آن هستیم که فصل جدید از راه برسد. انتظار کشیدن برای فصل پاییز باعث شده است که از خودمان بپرسیم: آیا باید رنگ موی تیره‌ام را همچنان حفظ کنم یا موهایم را روشن کنم؟ اگر در مورد پاسخ این سوال مطمئن نیستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که موهایتان را روشن کنید: رنگ موی مادر مرواریدی یک رنگ موی بلوند پلاتینه براق است که کاملاً نشان‌دهنده سرمای هوا هم هست. آیا نمی‌دانید که رنگ موی مادر مرواریدی دقیقا چه رنگی است؟ ادامه مطلب را دنبال کنید تا علاوه بر آشنایی با این رنگ مو، با شیوه نگهداری و چند مدل ترندی از این رنگ موی جذاب آشنا شوید.


رنگ موی مادر مرواریدی چه رنگی است؟


رنگ موی مادر مرواریدی دقیقا همان چیزی است که تصورش را می‌کنید: یک رنگ موی بلوند پلاتینه با تنالیته نقره‌ای و رگه‌هایی از رنگ‌های آبی، بنفش و صورتی مرواریدی. تنالیته نقره‌ای پلاتینه آن دقیقا یادآور بازی رنگ‌ در یک مروارید زیبا و یا دم یک پری دریایی است. اضافه شدن رگه‌های رنگ صورتی، آبی و بنفش به زمینه پلاتینه به آن بعد و حجم جالبی بخشیده و باعث ایجاد یک بازی رنگ جذاب در این مدل مو شده است. اگر خواهان یک رنگ موی رنگارنگ هستید، اما نمی‌خواهید یک مدل جسورانه و خیره‌کننده مانند رنگ موی رنگین‌کمانی را امتحان کنید، رنگ موی مادر مرواریدی گزینه مناسبی برای شما است. آرایشگر شما برای پیاده‌سازی رنگ موی مادر مرواریدی حتما ناچار می‌شود که تمام موهای شما را دکلره کند تا رنگ فعلی موهای شما کاملا از بین برود. فرایند بی‌رنگ کردن مو همیشه به مو آسیب می‌رساند، اما می‌توانید با آرایشگر‌تان صحبت کنید تا به شما راهکارهایی برای پیش از رنگ‌بری و پس از بی‌رنگ کردن موهای‌تان ارائه کند تا میزان آسیب موهای‌تان را به حداقل برسانید.


چطور باید از موهای به رنگ مادر مرواریدی نگهداری کرد؟


  1. با تغییر دادن رنگ موهای‌تان به رنگ مادر مرواریدی، ناچار می‌شوید که روتین مراقبت از موهای‌تان را به طور کلی تغییر دهید. این رنگ مو به دلیل آن که تنالیته نقره‌ای دارد و در آن از رگه‌هایی با رنگ‌های پاستیلی استفاده می‌شود، نسبت به رنگ‌های معمولی نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد تا شادابی و زیباییش حفظ شود. معنی این حرف آن است که باید همه محصولات مراقبتی از موهایتان را تغییر دهید و از محصولات فرموله شده برای مراقبت از موهای خشک و آسیب‌دیده استفاده کنید.
  2. پیش از هر چیز باید شامپو و نرم‌کننده معمولی‌تان را با یک شامپو و نرم‌کننده مخصوص موهای خشک و آسیب دیده عوض کنید. این محصولات تخصصی برای موهای رنگ شده فرموله شده‌اند و باعث ماندگاری بیشتر رنگ‌های ناپایدار، درخشندگی بیشتر تنالیته نقره‌ای و نیز، نیز نرم‌تر و شاداب‌تر شدن موهایی می‌شوند که در اثر پروسه رنگبری، خشک و شکننده شده‌اند. از آن جایی که رنگ موی مادر مرواریدی شامل رگه‌هایی از رنگ‌های پاستیلی است، توصیه می‌کنیم از محصولات مراقبتی موی حاوی ویتامین C استفاده کنید تا ماندگاری و درخشندگی این رگه‌های پاستیلی، مدت زمان بیشتری دوام بیاورد.
  3. اگر احساس می‌کنید که موهایتان پس از دکلره کردن، بیش از حد خشک و شکننده شده است، می‌توانید هفته‌ای یک بار از ماسک‌های ترمیم‌کننده استفاده کنید. این ماسک‌ها علاوه بر آن که مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز برای تارهای مو را تامین می‌کنند، باعث می‌شوند که پولک‌های سطح مو بسته شوند و درنتیجه، علاوه بر آن که موهایتان ظاهری نرم و درخشان پیدا می‌کند، به ماندگاری بیشتر رنگ مویتان هم کمک می‌کنند.

بهترین روش برای در آوردن رنگ موی مادر مرواریدی کدام است؟


از آن جایی که در مدل رنگ موی مادر مرواریدی از رگه‌هایی با تنالیته‌های مختلف استفاده می‌شود، می‌توانید هر رنگی را که دوست دارید به آن اضافه کنید. نکته اصلی در زمان پیاده‌سازی این رنگ مو آن است که زمینه موهایتان به رنگ بلوند پلاتینه نقره‌ای قالب باشد تا بتوانید هر رنگی که دوست دارید را به آن اضافه کنید اما ظاهر کلی موهای‌تان از قالب رنگ موی مادر مرواریدی خارج نشود. ادامه مطلب را دنبال کنید تا با چند مدل مختلف از رنگ موهای مادر مرواریدی آشنا شوید و برای رنگ‌موی بعدی‌تان ایده بگیرید.

1. رنگ موی مادر مرواریدی کلاسیک

رنگ موی مادر مرواریدی کلاسیک، ساده اما جذاب است. برای آن که زیبایی این مدل موها نمایان شود کافی است تنها موهایتان را کمی موج‌دار کنید تا رگه‌های رنگ‌های پاستیلی خودشان را به زیبایی نشان بدهند.

رنگ موی مادر مرواریدی پاستیلی

2. رنگ موی مادر مرواریدی با موهای فرفری

اگر می‌خواهید موهای به رنگ مادر مرواریدی‌تان کمی بافت اضافه کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها فر کردن موهایتان است.

رنگ موی مادر مرواریدی روی موهای فرفری

3. رنگ مادر مرواریدی با مدل موی باب

شاید فکر کنید که برای آن که موهایی به رنگ مادر مرواریدی داشته باشید، باید حتما موهایتان بلند و موجدار باشد؛ اما این فکر کاملاً اشتباه است. یک مدل باب مناسب هم می‌تواند به همان اندازه زیبایی موهای شما را به نمایش بگذارد.

مدل موی باب با رنگ مادر مرواریدی

4. رنگ موی مادر مرواریدی با استفاده از بالیاژ

با استفاده از تکنیک بالیاژ در رنگ موی مادر مرواریدی، تونالیته رنگ دسته‌های موی شما به آرامی از آبی به صورتی و یا برعکس، تغییر می‌کند. این کار باعث می‌شود که ظاهر کلی موهای شما را درخشان‌تر شود.

رنگ موی مادر مرواریدی با تکنیک بالیاژ

5. رنگ موی مادر مرواریدی پر جنب و جوش

برای آن که از رنگ موی مادر مرواریدی استفاده کنید، نیازی نیست خودتان را به رنگ‌های پاستیلی محدود کنید. می‌توانید از هر رنگ روشن دیگری هم استفاده کنید؛ بنابراین اگر خواستار یک رنگ موی جسورانه‌تر و شاداب‌تر هستید، می‌توانید از رنگ‌های خانواده نئونی در حد بسیار کم استفاده کنید.

رنگ موی مادر مرواریدی

رنگ موی مادر مرواریدی

6. رنگ موی مادر مرواریدی پری دریایی

رنگ موی مادر مرواریدی ناخودآگاه باعث می‌شود فکر کنید که دم زیبای یک پری دریایی چه رنگی است. پیاده‌سازی این رنگ موی جذاب و خیره‌کننده روی موهای خیلی بلند باعث می‌شود که دسته‌های با رنگ‌های صورتی، بنفش و آبی ملایم در زمینه نقره‌ای موها پیچ و تاب بخورند و یک ظاهر رویایی و پریوار شما می‌بخشد.

رنگ موی مادر مرواریدی

بیشتر بخوانید: با هایلایت قایم‌باشکی، غیرمنتظره باشید!

مطالب مرتبط