موهای صورتی، ترندی که هرگز از مد نمی‌افتد

موهای صورتی، ترندی که هرگز از مد نمی‌افتد

06 مرداد 1399

وقتی که سه ماه پیش سالن‌های آرایشی برای بار اول بسته شدند، شاهد ترندهای وحشی مختلفی در زمینه آرایش مو بودیم، از تراشیدن موی سر گرفته تا استفاده از رنگ موهای مختلف. در حالی که در تمام کشور سالن‌های آرایشی خودشان را برای بازگشایی آماده می‌کنند، یک ترند رنگ‌ موی قرنطینه‌ای وجود دارد که ما فکر می‌کنیم باقی بماند: رنگ موی صورتی. سلبریتی‌ها، افراد اثرگذار در فضای مجازی، و بسیاری از کسانی که از ماندن در خانه خسته شده بودند، تنالیته‌های مختلفی از رنگ موی صورتی را با استفاده از رنگ‌های موقت یا نیمه‌دائمی امتحان کرده‌اند. رنگ موی صورتی چیز جدیدی نیست (و به نظر می‌رسد که هرگز از چرخه مد خارج نمی‌شود) و شاید الان زمان ایده‌آلی باشد که شما هم این ترند را امتحان کنید. مطمئن نیستید که کدام رنگ از خانواده رنگ موی صورتی برای شما مناسب است؟ از رنگ‌های پاستیلی گرفته تا رنگ‌های پر رنگ و لعاب و جسورانه، در ادامه ۱۰ روش برای امتحان کردن رنگ موی صورتی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


چگونه از موهای به رنگ صورتی مراقبت کنیم؟


می‌دانیم، لحظه‌ای که چشم‌تان به رنگ صورتی رویایی‌تان می‌افتد، به شدت وسوسه می‌شوید که موهای‌تان را رنگ بزنید. با این وجود وقتی که قصد استفاده از رنگ موهای فانتزی مانند صورتی را داشته باشید باید در روتین مراقبتی موهای‌تان تغییراتی ایجاد کنید. اول از همه، باید شامپو و نرم‌کننده مورد استفاده‌تان را از حالت نرمال به حالت مخصوص موهای آسیب‌دیده و رنگ‌شده تغییر دهید. استفاده از محصولات مراقبتی موی فرمول شده برای موهای رنگ‌شده کمک می‌کند که رنگ موهای شما دیرتر از بین برود. اگر تصمیم داشته باشید موهای‌تان را صورتی کنید، احتمالاً آرایشگرتان مجبور می‌شود اول یک بار موهای‌تان را دکلره کند تا رنگ موجود در آن از بین برود و برای اعمال رنگ صورتی آماده شود. پروسه رنگ‌بری موها همیشه اندکی آسیب‌رسان است اما آرایشگرتان می‌تواند به شما کمک کند که از موهای‌تان بهتر مراقبت کرده و با حس و ظاهر بهتری سالن را ترک کنید. توصیه ما به شما آن است که به عنوان بخشی از روتین مراقبتی از موهای‌تان در منزل، به طور هفتگی از یک ماسک موی قوی و مناسب موهای رنگ شده و آسیب‌ دیده استفاده کنید. این ماسک‌ها باعث تغذیه موهای شما شده و با رساندن ویتامین‌های مورد نیاز، موجب قوی‌تر شدن ریشه موها می‌شوند. آماده اید که کشف کنید کدام رنگ صورتی برای‌تان مناسب است؟ این مطلب را دنبال کنید تا ۱۰ رنگ صورتی مورد علاقه ما را ببینید.


بهترین ایده‌های رنگ موی صورتی 


صورتی آدامسی

بیایید کار را با شیرین‌ترین رنگ از خانواده صورتی شروع کنیم یعنی صورتی آدامس بادکنکی! بسته آدامس بادکنکی شیرین و دوست‌داشتنی که وقتی بچه بودید به مادرتان التماس می‌کردید برای‌تان بخرد را به یاد دارید؟ این رنگ موی صورتی هم می‌تواند بسته به انتخاب شما ظاهری پر رنگ و لعاب یا ساده‌تر داشته باشد. این رنگ مو با همه تنالیته‌های رنگ پوست هم‌خوانی دارد.

رنگ موی صورتی آدامسی

صورتی نئونی

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از جسور بودن نمی‌ترسید، پس صورتی نئونی نام شما را صدا می‌زند! با اینکه رنگ‌های خانواده نئونی نیاز به مراقبت خیلی زیادی دارند اما زیبایی رنگ نهایی آن صددرصد ارزش این زحمت را دارد. نیازی به گفتن ندارد که رنگ‌های نئونی با یک پوست برنزه تابستانی فوق‌العاده زیبا می‌شوند.

رنگ موی صورتی نئونی

صورتی پاستیلی

اگر اولین بار است که می‌خواهید یکی از رنگ موهای فانتزی را امتحان کنید پیشنهاد می‌کنیم که قبل از وارد شدن به قلمروی رنگ موهای نئونی، ابتدا این رنگ مو را امتحان کنید. چرا این قدر رنگ موی صورتی پاستیلی را دوست داریم؟ زیرا این رنگ موی ملایم و دلنشین، یک انتخاب ایده‌آل برای کسی است که می‌خواهد در زندگیش تغییر دراماتیکی ایجاد کند. در حالی که رنگ موی صورتی پاستیلی با همه تنالیته‌های رنگ پوست هم‌خوانی دارد، اما بیشترین میزان سازگاری را با پوست‌های رنگ روشن دارد.

رنگ موی صورتی پاستیلی

بیشتر بخوانید: 12 رنگ موی فانتزی و جذاب از ستاره‌های موسیقی

ریشه‌های صورتی و آبی

چرا یک ترند رنگ موی فانتزی را امتحان نکنیم؟ اگر می‌خواهید رنگ موی خلاقانه‌ای داشته باشید از آرایشگرتان بخواهید که موهای‌تان را با ریشه‌ای صورتی آبی رنگ بزند. این ترکیب منحصربه‌فرد از رنگ موی صورتی و آبی، یادآور رنگ دوست‌داشتنی پشمک است.

رنگ موی با ریشه‌های صورتی و آبی

صورتی قاب صورت

واقعیت: نیازی نیست که همه موهای‌تان را یک‌دست صورتی کنید تا بتوانید یک رنگ موی صورتی اثرگذار را امتحان کنید! اگر دنبال یک نوع رنگ موی صورتی هستید که نیاز به مراقبت زیادی نداشته باشد، از آرایشگرتان بخواهید موهای‌تان را به رنگ صورتی قاب‌کننده صورت در بیاورد. این تکنیک باعث روشن شدن چهره شما می‌شود و اجازه می‌دهد که تک تک اجزای صورت‌تان جلوه داشته باشند.

رنگ موی صورتی

رنگ موی صورتی با موی کوتاه فر

چرا این روزها این همه موی کوتاه فرفری می‌بینیم؟ خیلی از خانم‌ها تصمیم گرفته‌اند که در سال ۲۰۲۰ موهای‌شان را کاملاً کوتاه کرده و یک مدل موی هیجان‌آور را امتحان کنند! موهای کوتاه فرفری‌تان را با رنگ موی صورتی پر رنگ و لعاب همراه کنید تا ظاهر جدیدتان را تکمیل کنید.

رنگ موی صورتی روی موهای فر

هایلایت‌های صورتی پریشان

یک ظاهر نوستالژیک می‌خواهید؟ مجموعه پوسترهای مورد علاقه دهه نودی‌تان را بیرون بیاورید و در آن به دنبال یک هایلایت صورتی پریشان بگردید! این هایلایت‌های فوق‌العاده به موهای شما حجم می‌دهند، خصوصاً اگر زمینه موهای‌تان تیره‌تر باشد.

رنگ مو با هایلایت‌ صورتی

صورتی میوه‌ای

پریشان، جسورانه و روشن! این رنگ موی صورتی میوه‌ای همه پارامترهای مورد نیاز برای یک رنگ موی تابستانی ایده‌آل را دارد. رنگی که برای همه تنالیته های رنگ پوست مناسب است!

رنگ موی صورتی

صورتی قایم موشکی

اگر دوست دارید رنگ موی صورتی داشته باشید که خیلی هم واضح نباشد چرا یک رنگ موی قایم موشکی را امتحان نمی‌کنید؟ در تکنیک رنگ موی قایم موشکی، رنگ انتخابی شما روی لایه زیرین موهای شما زده می‌شود و فقط زمانی دیده می‌شود که انگشت‌های‌تان را داخل موهای‌تان فرو کرده باشید.

رنگ موی صورتی قایم باشکی

بالیاژ

چه کسی می‌تواند بالیاژ را فراموش کند؟ اگر به خاطر رشد مدام ریشه‌های مو از رنگ موی صورتی می‌ترسید می‌توانید از این تکنیک رنگ مو استفاده کنید که به زیبایی، هایلایت‌های صورتی را در رنگ طبیعی ریشه‌های موهای شما محو می‌کند.

رنگ مو با بالیاژ صورتی

بیشتر بخوانید: چگونه رنگ موهایمان را رزگلد کنیم؟

مطالب مرتبط