8 مدل بافت موی عروس، برگرفته از فیلم زن شگفت‌انگیز

8 مدل بافت موی عروس، برگرفته از فیلم زن شگفت‌انگیز

26 خرداد 1399

زنان آمازون جزیره‌ی تمیسکیرا یه چیزایی درباره بافت مو میدونستن! 2 ژوئن بالاخره زن شگفت‌انگیز در سینماها اکران شد و بدون اغراق می‌گم که فیلمش عالی‌ بود. اما بین صحنه‌های مبارزه و نبرد آمازون‌ها با آرس (خدای جنگ یونان) نمی‌شد موهای فوق‌العادشونو ببینی و عاشقش نشی. بعضی‌هاشون موهاشونو با بافت‌های ترکیبی مدل داده بودن، بعضی‌های دیگه هم خیلی ساده موهاشونو به صورت گوجه‌ای شلخته بسته بودن. اما همشون به یه اندازه زیبا بود. به نظر شما این مدل‌ها مناسب موی عروس هستن یا نه؟ در جواب باید بگم بله! در ادامه لیستی از بهترین مدل موهای الهام گرفته از آمازون رو براتون آوردیم که می‌تونه بهترین گزینه برای عروسی‌تون باشه.

شاید مهم‌ترین ویژگی زن‌های تمیسکیرا‌، آسان‌گیر بودنشون توی ظاهر باشه. چرا که هر لحظه ممکن بود آرس (خدای جنگ) سر برسه، و تو اون لحظه چیزای خیلی مهمتری برای رسیدگی وجود داشتن! بافت دم‌ماهی عکس زیر نه تنها می‌تونه مدل موی شیکی برای عروسی‌تون باشه، بلکه این ویژگی رو هم داره که از اول تا آخر مراسم و حتی توی مبارزات هم ظاهر خودشو به خوبی حفظ کنه.

با کمک زن‌های آمازون حتی می‌تونید با موی دم‌اسبی هم یه مدل زیبا درست کنین. اون‌ها با پیچ و تابی که به قسمت‌های مختلف موهاشون می‌دن، مدل‌های شیکی از ساده‌ترین مدل‌های مو در میارن. مثلاً تو این عکس، باید مو رو به سه قسمت تقسیم کرد، قسمت وسط رو جدا کنید، قسمت‌های کناری رو نگه دارید و تاب بدید! اگه میخواید حجم بیشتری به موهاتون بدین، قبل از تاب دادن، باید موهای کناری رو پوش بدید و در آخر از اسپری مو استفاده کنید.

با این شینیون یکدست اما پیچیده، می‌تونید حجم موهاتونو بیشتر نشون بدید. قسمت بالایی مو رو نگه دارید و برای جذابیت بیشتر یکم پوش بدین، و با یه بافت شل اونو ببندید. سپس قسمت پایینی مو رو ببافید و اونو مستقیم به زیر تاج سنجاق بزنید، و در آخر یه مقدار از موهای کوتاهتون رو با شونه بیرون بیارید. به این ترتیب آماده جنگ (یا روز عروسیتون) می‌شید.

اگه عاشق مدل موی بافت ساحلی پرنسس دایانا شدید، این مدل مو رو که از اون تصویر الهام گرفته شده استفاده کنید. موهاتونو به 4 قسمت تقسیم کنید، و از فرق سر شروع به بافتن کنید. این مدل مو کل روز ثابت میمونه و خراب نمیشه.

یه جنگجوی خوب اهمیت بالای کنار زدن موها از صورت رو به خوبی میدونه، اما تو عروسی، شما دلتون میخواد که پز موهای فوق العادتونو بدین! پس باید یه توازن بین مدلی که نصف موها بالا و نصف دیگه پایینه ایجاد کنین به طوری‌که نیاز زیادی به رسیدگی به موهاتون در حین مراسم نداشته باشید. می‌تونید خیلی ساده موهای وسط رو جدا کنید، قسمت بالایی رو یکم پوش بدین، و به حالت گوجه‌ای نیمه‌تمام بپیچید. در آخر هم سنجاق‌ها رو زیر موها مخفی کنید و به این ترتیب کار شما تموم میشه!

مدل مویی درخور و مناسب یک پرنسس آمازون (عروس)! برای داشتن چنین موی جذابی که نصف موها بالا بسته شده و نصف دیگه پایینه، باید قسمت بالای موها رو به سه قسمت تقسیم کرد، و به قسمت وسطی یک بافت کوچک دم ماهی اضافه کنید. نیمه بالایی رو به حالت گوجه ای شل در بالای سر ببندید، و از یه بیگودی سایز بزرگ برای موج دار کردن موها استفاده کنین.

بافت بزرگ و حجیم کنار سر مسلماً به مدل موی دم‌اسبی شما حالت دلربایی خاصی میده. برای این کار اول باید بیشتر موهاتونو به یه طرف جدا کنین، و بعد موها رو که با ضخامتهای مختلف تقسیم شدن به صورت فرانسوی ببافین. اگه یه قسمت از بافت زیادی سفت و محکم بود، با کمک نوک باریک شانه اون قسمتها رو یکم شل کنین.

و در آخر، مدل موی آماده به نبرد زن شگفت انگیز رو داریم: مدل موی ساده‌ی موجدار ساحلی. موهاتونو با یه بیگودی بزرگ (اتوی مو فرکن) فر کنین، حتی میتونین موها رو با ضخامتهای مختلف فر کنین. برای داشتن چنین ظاهر راحت و ساده ی ساحلی، از اسپری نمک دریا یا اسپری بافت استفاده کنین. از بازی بازی کردن با موهاتون نترسین؛ این مدل کاملاً ساده و بهم‌ریخته‌س!

بیشتر بخوانید: 12 مدل بافت موی شیک و جذاب به سبک تیغ ماهی

مطالب مرتبط