لباس عروس‌هایی که چربی‌های شکمتان را مخفی می‌کند!

لباس عروس‌هایی که چربی‌های شکمتان را مخفی می‌کند!

25 خرداد 1399

آیا قرار است به زودی عروس شوید و نمی‌دانید چطور چربی‌های شکم‌تان را در لباس عروس مخفی کنید؟ بسیاری از عروس‌ها سعی می‌کنند تا قبل از روز عروسی‌شان وزن کم کنند، اما گاهی کارها آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌روند و این هیچ اشکالی هم ندارد. بعضی دیگر از عروس‌ها اندامشان را به همان شکلی که هست دوست دارند و فقط می‌خواهند چربی‌های شکم‌شان را در لباس عروسی مخفی کنند. مدل‌ها و حقه‌هایی در مورد لباس‌های عروس وجود دارند که بهتر است وقتی برای خریدن لباس عروس می‌روید، آن‌ها را در خاطر داشته باشید. پس، بفرمایید، این هم روش پنهان کردن شکم‌تان در لباس عروسی‌تان...

1. کمربند ببندید تا شکم‌‌تان را مخفی کند

پوشیدن یک کمربند بر روی لباس عروسی‌تان، با عث جمع‌تر شدن قسمت میانی بدن‌تان می‌شود و خط کمرتان را به خوبی نشان می‌دهد. فقط باید مطمین شوید که کمربندتان خیلی ضخیم نباشد، خیلی ظریف نباشد، و خیلی هم تنگ نباشد. به جای آن، می‌توانید از لباسی با یک دامن پف‌دار و گلی استفاده کنید که خود به خود توجهات را به خود جلب می‌کند.

کمربند ببندید تا شکم‌‌تان را مخفی کند

2. لباس‌های سلطنتی و خط‌‌دار برای شما مناسبند

اگر به دنبال آن هستید که شکم‌تان را در لباس عروس پنهان کنید، پس اول باید به دنبال استایل مناسب باشید. از لباس‌هایی که مدل‌های تنگ یا مدل ماهی هستند دوری کنید. بهترین گزینه برای شما لباس‌هایی هستند که از روی سینه تا حد کمر تنگ و چسبان باشند، و پایین‌تر از کمر اندکی پف‌دار و آزاد باشند.

لباس‌های سلطنتی و خط‌‌دار برای شما مناسبند

3. شکم‌بند مناسب بپوشید

مطمیناً استفاده از شکم‌بند کمک می‌کند که بدن‌تان جمع شود و شکم‌تان لاغرتر به نظر برسد. شکم‌بند با اندازه و استایل مناسب به شما کمک می‌کند که شکم‌تان را در لباس عروس مخفی کنید، اما در عین حال، اگر اندازه آن نامناسب باشد و فیت تن شما باشد، به لاغرتر به نظر رسیدن‌تان کمکی نمی‌کند و تنها باعث می‌شود احساس ناراحتی داشته باشید. مطمین شوید که پیش از خرید شکم‌بند و لباس‌ عروس‌تان، آن‌ها را همزمان با هم امتحان می‌کنید، چون با استفاده از شکم‌بند، باید لباس عروس با سایز کوچکتری بخرید.

شکم‌بند مناسب بپوشید

4. از پارچه‌های محکم دوری کنید

پارچه‌هایی مانند ساتن و پارچه‌های استرچ، به شما در مخفی کردن شکم‌تان در لباس عروسی و لاغرتر به نظر رسیدن کمکی نمی‌کنند. چیزی که به آن نیاز دارید آن است که به دنبال پارچه‌های سبک‌تری بروید که به شما احساس راحت بودن می‌دهند.

از پارچه‌های محکم دوری کنید

5. استفاده از تزیینات حواسپرت‌کن به درد می‌‌خورند!

تزییناتی که از آن‌ها همراه با لباس عروسی‌تان استفاده می‌کنید، می‌توانند به شما کمک کنند که شکم‌تان را مخفی کنید. اگر لباس عروس‌تان از یکی از مدل‌های با شانه‌های لختی، یقه ایستاده یا آستین‌بلند باشد، می‌توانید بخشی از توجه دیگران به شکم‌تان را منحرف کنید. همچنین اگر تصمیم بگیرید از گردن‌بند یا گوشواره استفاده کنید، بخشی از توجهات به صورت اتوماتیک صرف جواهرات شما خواهد شد.

استفاده از تزیینات حواسپرت‌کن به درد می‌‌خورند

بیشتر بخوانید: 10 مورد از آخرین ترندهای لباس عروس در سال 2020 !

مطالب مرتبط