قوانین و مقررات

ثبت قرار و سفارش از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت استایلی به معنای تعهد شما به پیروی از این قوانین است. توصیه می شود قبل از سفارش قوانین و مقررات زیر را به دقت بخوانید.

۱. معرفی

ما در حوزه آرایشگاه و مراکز زیبایی ثبت قرار و سفارش کالا انجام میدهیم. فعالیت ما در بستر اپلیکیشن "استایلی" با نام لاتین "styley" و وب‌سایت www.styley.ir انجام می‌شود.

۲. تعاریف

۲.۱ - "ما" به استایلی اشاره می‌کند و "شما" و یا "کاربر" به کسی اشاره می‌کند که از طریق سایت و اپلیکیشن استایلی هرگونه خدمت یا کالا را سفارش می‌دهد.

۲.2 - "خدمت" یا "سرویس" اشاره به هرگونه سرویسی می‌باشد که از طریق ما عرضه شده و شما از طریق وب سایت یا اپلیکیشن آن را درخواست می‌کنید.

۲.3 - "کالا" اشاره به هرگونه کالایی دارد که از طریق ما برای فروش در وب‌سایت یا اپلیکیشن ارائه می‌شود.

۲.4 - "همکار"، "سالن" و یا "آرایشگاه" شخص سومی است که متعهد شده‌است برای ارائه خدمت یا کالا با استایلی همکاری کند.

۲.5 - "ثبت قرار" به معنای پذیرش درخواست خدمت توسط سالن همکار می‌باشد و مسئولیت آن بر عهده‌ی سالن همکار می‌باشد.

۲.6 - " وب‌سایت” اشاره به وب‌سایتwww.Styley.ir و "اپلیکیشن" اشاره به اپلیکیشن استایلی یا Styley دارد که کالا و خدمات خود را در آن‌ها عرضه می‌کنیم.

۲.7 - توافقنامه شامل کلیه قوانین و مقررات، حریم خصوصی، هرگونه فرم سفارش و اطلاعات پرداختی است که در اختیارتان قرار می‌گیرد.

۲.8 - حریم خصوصی به معنای سیاستی است که در وب‌سایت به آن اشاره شده و مشخص می‌کند ما چگونه اطلاعات شخصی شما را جمع آوری کرده و نگهداری می‌کنیم.

۳. اطلاع‌رسانی‌های پیامکی

۳-۱ - توجه داشته باشید که پیامک های ارسالی برای کاربران فقط از خط 10001000080002 ارسال می‌گردد. هرچند که پیامک‌های احراز هویت ممکن است به تشخیص سرویس‌دهنده از شماره‌های پشتیبان آن‌ها ارسال شود که در آن صورت ملاک معتبر بودن پیامک این است که اولاً درخواست آن را در سایت یا اپلیکیشن استایلی ثبت کرده باشید، ثانیاً وب‌سایت یا برنامه موبایل استایلی کد را معتبر تشخیص دهد.

۳-۲ - بنا بر بند ۳.۱ ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان استایلی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام استایلی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به support@styley.ir اطلاع دهید.

۴. فرآیند ثبت قرار

4-۱ - پیش از ثبت قرار لطفا توجه فرمایید که برخی از خدمات ما تنها برای رده سنی خاصی مناسب‎اند. از این جهت شما پیش از سفارش باید بررسی کنید که خدماتی که سفارش می‎دهید برای دریافت کننده مناسب است یا خیر.

4-2 - هنگام سفارش از استایلی لازم است که شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کنید.لطفا از امنیت اطلاعاتتان اطمینان حاصل کرده و این اطلاعات را در اختیار شخص سومی قرار ندهید.

4-3 - استایلی متعهد است و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در حوزه اختیاراتش از اطلاعات شخصی و بانکی شما محافظت کند.اما اگر شخص سومی هرگونه سوء استفاده‌ای از اطلاعات شما کرده و سبب هرگونه زیانی به شما شود، استایلی مسئولیتی در این مورد تقبل نمی‌کند.

4-4 - پس از پرداخت و ثبت سفارش، سفارش شما توسط ما و سالن همکار بررسی شده و توجه داشته باشید که ثبت سفارش توسط شما در وب سایت به معنی تایید سفارش شما نیست. پس از ثبت توسط شما، ما و سالن همکار امکان انجام سفارش شما را بررسی می‌کنیم. پس از ثبت سفارش،شما می‌توانید مجددا سفارش خود را بررسی کرده و در صورت وجود هر گونه مشکلی فوراً با ما در میان بگذارید.

4-5 - در صورت امکان ارائه خدمت، سالن همکار تاییدیه سفارش را به استایلی می دهد. تایید سفارش برای شما از طریق نوتیفیکیشن و پیامک (اس ام اس) ارسال می‌گردد.

4-6 - در صورت لغو سفارش از طرف سالن، پیام به شما از طریق پیامک (اس ام اس) ارسال می‌گردد.

۵. قیمتها و پرداخت

5-1 - تمامی قیمت اقلام موجود بر روی وب سایت و اپلیکیشن موبایل توسط سالن اعلام شده‎است.هرگونه تغییر قیمت خدمات به عهده سالن همکار است.

5-2 - در صورت لغو قرار از طرف سالن و یا از طرف شما مبلغ پرداختی شما به حساب کاربریتان باز خواهد گشت. و در قرارهای بعدی می‌توانید استفاده نمایید.

5-3 - در صورت نیاز به عودت مبلغ پرداختی به حساب بانکی‌تان، مراتب را پشتیبانی استایلی اطلاع دهید. مبلغ سفارش حداکثر پس از ۷۲ ساعت کاری به حساب شما باز خواهد گشت.

5-4 - مسئولیت پرداخت مالیات به اداره دارایی، تنها بر عهده سالن همکار است و استایلی هیچ گونه مسئولیتی در قبال هر گونه تخلف توسط سالن همکار را بر عهده نمی‎گیرد.

5-5 - تمامی مبالغ مالیاتی بین سالن و مشتری جا به جا می‎شود و استایلی هیچ گونه مبلغی بابت مالیات دریافت نمی‎کند.

6. لغو درخواست

6-1 - اگر سفارش خود را لغو نمایید و بیعانه ای بابت آن سفارش پرداخت نموده‌اید چنانچه قبل از 48 ساعت مانده به زمان خدمت باشد پس از کسر 20 درصد از بیعانه مابقی به حساب کاربریتان باز می‌گردد، در صورتی که بیش از 24 ساعت به زمان خدمت مانده باشد 50 درصد کسر می‌شود و اگر کمتر از 24 ساعت مانده باشد کل بیعانه برداشت خواهد شد.

6-2 - در صورت نیاز به عودت مبلغ پرداختی به حساب بانکی‌تان، مراتب را پشتیبانی استایلی اطلاع دهید. مبلغ سفارش حداکثر پس از ۷۲ ساعت کاری به حساب شما باز خواهد گشت.

6-3 - اگر سفارش شما از طرف سالن همکار لغو شود، مبلغ سفارش به صورت کامل به حساب کابریتان بازگشت داده خواهد شد.

7. اطلاعات شما

7-1 - اطلاعاتی که شما برای ارسال سفارش ثبت می‌کنید، باید دقیق و کامل باشد.

7-2 - شما به ما اجازه می‌دهید که اطلاعات شخصی (شماره تلفن، و یا ایمیل) شما را گرفته و برای سالن همکار جهت ارائه سرویس ارسال نماییم. در بعضی شرایط این امکان وجود دارد که اطلاعات شما در اختیار شخص سومی نیز قرار گیرد، در شرایطی که ما باور داشته باشیم کالا یا سرویسی که شخص سوم ارائه می دهد برای شما جذاب و جالب خواهد بود.

8. لینک سایت‌های دیگر

ممکن است که لینک وب سایت های دیگری در سایت ما وجود داشته باشد. ما نماینده این وب‌سایت‌ها نیستیم و هیچ گونه مسئولیتی در قبال کیفیت سرویس و کالای ارائه شده توسط این سایت‎ها نداشته و نخواهیم داشت.

9. شکایات

ما شکایات شما را با جدیت پیگیری می‎کنیم. تمامی شکایات تا 3 روز کاری پاسخ داده‎خواهد شد. شکایات خود را می‎توانید در قسمت پشتیبانی برای ما ارسال کنید و یا به آدرس support@Styley.ir ایمیل نمایید.

۱0. مسئولیت محدود

10-1 - ما تمام تلاش خود را می‎کنیم که اطلاعات روی سایت درست و بدون اشتباه باشند. بابت هر گونه نقص و اشتباه موجود در سایت از شما عذرخواهی می‎کنیم. ما نمی‎توانیم تضمین کنیم که هیچ گونه اشتباه و ایراد (باگ) در سایت وجود ندارد اگرچه تلاش ما بر این است که این خطاها را به سرعت برطرف نماییم.

10-2 - ما هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تاخیر، اطلاعات فاش شده از طریق اینترنت (هک شدن وب سایت استایلی یا کامپیوترهای سالن‎های همکار)، ویروس، مسمومیت و هر گونه زیانی که به شما و کامپیوتر شخصی شما وارد می‎شود تقبل نمی‎کنیم.

10-3 - ما هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال زیان‌های حاصله از اتفاق‎هایی که از کنترل ما خارج‌اند (سیل، زلزله، جنگ، دستور دولتی و شورش) تقبل نمی‎کنیم.

10-4 - در صورت مشاهده هرگونه تخلف در استفاده از کوپن‌های تخفیف، ما این اختیار را داریم که در هر زمانی حساب متخلف را بسته و از ارائه سرویس خودداری کنیم و در صورت نیاز، از طریق مراجع قانونی پیگیری کرده و خسارت خود را از متخلفین دریافت نماییم.

۱1. مقررات کلی

11-1 - تمامی قیمت‎های درج شده در منوی سالن‌ها به تومان است.

11-2 - ما این اختیار را داریم که در هر زمانی این قوانین را بدون اطلاع به شما تغییر دهیم.

11-3 - تمامی اطلاعات، عکس‎ها، ویدئوها، طراحی‎های گرافیکی، کدهای موجود در وب‎سایت متعلق به استایلی است و هرگونه استفاده‎ای از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد.

11-4 - هر گونه سوء استفاده از تخفیف‎های موجود در سایت پیگرد قانونی دارد.

11-5 - هر شماره تلفن به عنوان فرد حقیقی در سایت استایلی ثبت می‎گردد و شما اجازه ثبت بیش از یک حساب با شماره تلفن متفاوت را ندارید.

11-6 - ایمیل وارد شده در هنگام عضویت باید معتبر باشد و تمامی ارتباطات استایلی اعم از ارسال فاکتور به آدرس ایمیل وارد شده ارسال خواهد گردید.

11-7 - تمامی قوانین این وب‎سایت بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران است و در صورت مغایرت هر بند از قوانین با قوانین کشور، ما متعهد می شویم که بند مورد نظر را حذف نماییم.

11-8 - بخش نظردهی سالن‎ها صرفاً برای نظردهی در مورد کیفیت ارائه شده توسط سالن همکار است و خواهشمندیم نظرات خود در مورد استایلی را به ایمیل support@Styley.ir ارسال کنید.