آموزش گام به گام آرایش زیبا برای دختران دانشگاهی

آموزش گام به گام آرایش زیبا برای دختران دانشگاهی

06 اردیبهشت 1401

روزهای دانشگاه زمانی است که با بی خیال زندگی کنید. همچنین زمان آن است که ظاهر خود را کمی آراسته کنید. آرایش شما برای دانشگاه اغلب نمایانگر شخصیت شماست.

در حالی که برخی از ما دوست داریم با روندهای جدید همراه باشیم، برخی دیگر به سلیقه و ترجیحات منحصر به فرد خود پایبند هستند. در این پست، یک آموزش گام به گام آرایش برای دختران دانشگاهی را به اشتراک می‌گذاریم تا به شما کمک کنیم تا ظاهر دلخواه را بدون زحمت ایجاد کنید و طعمه برخی از کارهای تقلبی نشوید. بنابراین، نگرانی‌های خود را در مورد تقلبی یا زیاده‌روی در آرایش خود فراموش کنید و روی خوش‌گذرانی با دوستان و یادگیری چیزهای جدید تمرکز کنید همه اینها با آرایش دقیق انجام می‌شود!

وسایلی که برای آرایش عالی کالج نیاز دارید!

  • پودر
  • فونداسیون / بی بی کرم
  • مداد چشم
  • برس‌ها
  • سرخ شدن
  • رژ لب
  • ریمل

آموزش آرایش برای دختران دانشگاهی


مرحله 1

آرایش زیبا برای دختران دانشگاهی

مینیمالیستی نگه داشتن آرایش، کلید کامل کردن ظاهری طبیعی و تازه است. برای جلوگیری از چربی اضافی و درخشندگی، با استفاده از یک پودر فشرده روی تمام صورت خود شروع کنید. اگر چند دقیقه وقت دارید، می‌توانید از یک مرطوب کننده رنگی یا یک کرم بی بی استفاده کنید تا فوراً صورت خود را درخشان کنید. در اینجا، من از پودر فیکس استودیو MAC استفاده کرده‌ام که به سرعت رنگ پوست را یکدست می‌کند.

مرحله 2

آرایش زیبا برای دختران دانشگاهی

هنگامی که مرحله 1 را تمام کردید، با استفاده از یک برس پودری کرکی، کمی رژگونه با سایه روشن‌تر مانند صورتی یا مرجانی روی گونه‌ها بزنید. این به صورت شما زندگی می‌بخشد و آن را سالم‌تر می‌کند.

مرحله 3

به سمت ابروها حرکت کنید. از یک مداد ابرو استفاده کنید و موهای نازکی مانند ضربه ایجاد کنید و تا حد امکان طبیعی نگه دارید. با مخلوط کردن آن با یک برس اسپولی کار را تمام کنید.

مرحله 4

آرایش زیبا برای دختران دانشگاهی

در مرحله بعد، از یک مداد چشم برای خط کشیدن پلک بالایی خود استفاده کنید. در اینجا، من از یک مداد چشم قهوه‌ای تیره استفاده می‌کنم. خط خشن را لک کنید و با کمک یک برس لکه‌دار یا یک برس مدادی آن را کاملاً مخلوط کنید. لکه‌دار کردن مداد چشم، ظاهری نرم و طبیعی به چشمان شما می‌بخشد.

مرحله 5

خط مداد لکه‌دار را با یک سایه چشم مات قهوه‌ای روشن ست کنید. همیشه توصیه می‌شود از سایه‌های درخشان و ساتن برای آرایش دانشگاهی خودداری کنید، زیرا ممکن است زیاده‌روی شده و نامطلوب به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: ۱۵ ترفند موثر برای ثابت کردن آرایش در هوای بسیار گرم

مرحله 6

می‌توانید از مداد چشم در سایه دلخواه خود در خط مژه پایین استفاده کنید. در اینجا من از یک مداد سفید روی لبه مژه پایین استفاده می‌کنم تا چشم‌ها کمی باز شوند.

مرحله7

آرایش زیبا برای دختران دانشگاهی

پس از اتمام آرایش چشم، مژه‌های خود را با مقدار زیادی ریمل مژه‌های بالا و پایین بپوشانید. این کار ظاهر چشم‌های شما را بهتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: 5 ماده مضر در محصولات آرایشی و پوستی

مرحله 8

آرایش زیبا برای دختران دانشگاهی

ظاهر را با کشیدن رژ از رنگ لب مورد علاقه خود به پایان برسانید. همچنین می‌توانید به جای رژ لب از بالم لب یا برق لب استفاده کنید تا آرایش خود را طبیعی نگه دارید. در اینجا من از مخلوط دو رژ لب صورتی استفاده کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: چگونه از لوازم آرایشی خود نگهداری کنیم


نگاه نهایی


آرایش زیبا برای دختران دانشگاهی

شما تمام شده اید!

کالج جایی است که شما شروع به معاشرت، شرکت در مهمانی‌ها و یادگیری بخشی از جامعه می‌کنید. بسیاری از افراد در این مرحله از بزرگ شدن شروع به یادگیری استفاده از آرایش می‌کنند. نکات بالا را امتحان کنید تا حضور شما مهم باشد. با این حال، به یاد داشته باشید که این سنی است که پوست شما جوش‌های دردناکی را تجربه می‌کند. بنابراین در حالی که هنر آرایش را یاد می‌گیرید، مطمئن شوید که از یک رژیم مراقبت از پوست مناسب برای جلوگیری از آکنه و لک استفاده می‌کنید. همچنین به یاد داشته باشید که هر شب قبل از خواب آرایش خود را بشویید.

بیشتر بخوانید: بهترین برندهای لوازم آرایشی دنیا را بشناسید

مطالب مرتبط