معرفی 23 استایل زمستانه برای روزهای سردِ سال

معرفی 23 استایل زمستانه برای روزهای سردِ سال

14 آذر 1399

دیگه هوای بیرون سرد شده! زمان آن رسیده که کمی حال و هوای زمستانه به استایل‌هایمان اضافه کنیم، اما همیشه درست کردن استایلی که هم بتواند شما را راضی کند و هم در روزهای سرد شما را گرم نگه دارد، کار راحتی نیست. اگر به دنبال نکات استایلی برای چگونه سِت کردن لباس‌هایتان هنگام سرد شدن هوا هستید، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد. این ایده‌ها شامل چند لایه لباس پوشیدن به روشی زیبا، اکسسوری‌های شیک و استایل‌های ترند است که می‌توانید با استفاده از آنها لباس‌های ساده کمد خود را از جین و پلیور گرفته تا پیراهن و دامن را جذاب کنید و خوش پوش به نظر برسید. 

1. پالتو پاستیلی

چه کسی گفته که تنها می‌توانید در زمستان رنگ‌های خنثی بپوشید؟ فشن بلاگرها نشان دادند که چگونه می‌توان یک پالتوی پاستیلی زیبا را برای متفاوت به نظر رسیدن از دیگران با دامن و پلیور پوشید. جوراب شلواری مشکی و آنکل بوت، این استایل رنگارنگ را ساده نگه می‌دارد. ما عاشق این کیف دستی بنفش سِت شده با آن نیز هستیم.

پالتوی یاسی با کیف دستی بنفش

2. کت خز مصنوعی

این مسئله قانونی، ثابت شده در دنیای مد است: یک لباس به ظاهر گران قیمت می‌تواند ظاهر غیررسمی و ساده‌‌ترین لباس‌های کمد شما را رسمی کند. نگاهی به این تیپ به‌روز بیندازید که کت خز مصنوعی با یک تی‌شرت و شلوار ساده پوشیده شده است. در این عکس با استفاده از یک جفت کتونی ساده، استایل غیر رسمی شده است.

استایل خیابانی با کت خز طوسی

3. استایل غیر رسمی 

این تیپ بسیار زیباست، شاید متوجه نشده باشید اما در این استایل از عناصر معروف و محبوب غیررسمی سال‌های دهه 90 استفاده شده است. شلوار جین پاره مشکی، پلیور گشاد و یک شال گردن چهارخانه با اضافه شدن یک کلاه لبه‌دار بزرگ و کیف دستی با کیفیت و خانمانه بسیار زیباتر به نظر می‌رسد. کفش‌های ترند طرح پلنگی او باعث جذاب و زیباتر شدن این استایل شده است.

استایل خیابانی با شلوار جین پاره مشکی و شال گردن چهارخانه

4. توجه به جزئیات

در این عکس شما یک تیپ مناسب تشکیل شده از پلیور کشمیری، شلوار جین اسکینی پاره و پالتو ساده پشمی را برای آخر هفته می‌بینید. هر چند توجه او به جزئیات از لبه بیرون زده بلوز از زیر پیلور گرفته تا کلاه نقاب‌دار جسورانه و کیف و کفش زنانه چرم مشکی و به ظاهر گران قیمت باعث شده که این استایل برای آخر هفته مناسب شود.

پالتو طوسی با شلوار جین اسکینی

5. اکسسوری شیک

در این عکس نحوه اضافه کردن اکسسوری درست با روشی بسیار باکلاس را می‌بینید که می‌تواند کاری کند تا ظاهر لباس‌های ساده شما گران قیمت‌تر به نظر بیاید. یک دستبند پهن، کیف دستی مشکی خانمانه، زیورآلات ظریف و کفش پاشنه بلند نود، شلوار جین پاره و تی‌شرت آستین بلند، شما را برای دورهمی‌های دوستانه آماده می‌کند.

کیف شنل و شلوار جین پاره

6. استایل خانمانه صورتی

در اینجا تیپ زمستانه‌ای را می‌بینید که به اندازه کافی برای پوشیدن در کافه و مراکز خرید زیباست. یک پلیور ظریف با رنگ خنثی روی شلوار جین سفید و پالتو جلو باز صورتی بسیار شیک به نظر می‌رسد. کیف دستی به رنگ خنثی یا پاستیلیِ هماهنگ با رنگ لباس‌تان را با کفش پاشنه بلند نود یا پاشنه تخت باله‌ای ست کنید.

شلوار جین سفید با پالتو صورتی نود

7. پلیور با آستین لبه خزدار

در این فصل بسیاری از دیزاینرها ایده‌های خود را از آستین زنگوله‌ای شکل گرفته تا به کار بردن خز در لبه آستین، با انجام جزئیات زیاد روی آستین‌ها انجام می‌دهند. همانطور که در عکس می‌بینید، یک پلیور ساده طوسی با اضافه شدن خز به لبه آستین‌ها بسیار خاص و شیک به نظر می‌رسد.

پلیور با آستین لبه خزدار

8. پیراهن زمستانه

حتی در سردترین روزهای سال نیز یک پیراهن زمستانه بافتنی می‌تواند بهترین ایده برای علاقه‌مندان دنیای مد و فشن باشد. تنها کافیست تا این لباس ترند را با جوراب شلواری، چکمه بلند و پالتو گرم زمستانه سِت کنید (اگر نیاز دارید می‌توانید به راحتی حتی آن را با کت خزدار بپوشید).

پیراهن بافتنی با چکمه بالای زانو

 9. پالتو زرد رنگ

در روزهای خاکستری زمستان، می‌توانید حال و هوای خود را با پالتوی رنگی شاداب کنید. همانطور که در عکس می‌بینید، این پالتو زرد رنگ را می‌توانید با بلوز و شلوار جین بپوشید و یا می‌توانید برای عروسی‌های زمستانه یا شام‌ خوردن در فضای آزاد از آن استفاده کنید.

 پالتو زرد و کفش پلنگی

بیشتر بخوانید: برای شیک بودن، این نکات استایلی را آویزه گوشتان کنید!

10. پالتو آبشاری

پالتو آبشاری انتخابی زیبا برای روزهای سرد سال است. همانطور که در عکس می‌بینید، برای داشتن استایل کلاسیک باید از رنگ شتری استفاده کنید تا بتوانید آن را با همه لباس‌های کمدتان ست کنید. در اینجا، ظاهر غیر رسمی پالتو با ظاهر رسمی لگ چرم و تی‌شرت ساده این استایل را زیبا و شیک کرده است. 

 پالتوی شتری مدل آبشاری

11. زمستانه کردن لباس

اگر یکی از تیپ‌های همیشگی شما دامن ابریشمی تنگ، بلوزی زیبا و کفش پاشنه بلند است، هنگام سرد شدن هوا لازم نیست این استایل را کنار بگذارید. در اینجا، یک کاردیگان بلند راحت و جوراب شلواری پشمی و گرم با لباس‌های رنگارنگ و زیبا هماهنگ شده که آن را برای روزهای سرد سال مناسب می‌کند. اکسسوری‌های تیره رنگ مانند عکس نیز، به شما در زمستانه کردن ظاهر لباس‌هایتان کمک می‌کنند.

ست کردن رنگ طوسی با زرد

12. چگونه در زمستان دامن کوتاه بپوشم

شما می‌توانید با استفاده از دامن کوتاه و پوشاندن پاهایتان، استایل‌تان را در زمستان زیباتر کنید. در اینجا، این فشن بلاگر با پوشیدن دامن کوتاه و پلیور یقه اسکی زیر کت چرم به همراه جوراب شلواری و آنکل بوت برای زمستان آماده به نظر می‌رسد. شما همچنین می‌توانید یک شال گردن پشمی، کلاه بافتنی و یک جفت دستکش چرم را جهت محافظت از خود در برابر باد سرد زمستان به استایلتان اضافه کنید.

استایل زمستانی با دامن

13. پالتو پلنگی

پالتو پلنگی امسال تبدیل به یکی از بزرگترین ترندها شده است. پوشیدن لباس‌های مشکی ساده و گرم زیر پالتو پلنگی مانند بلوز آستین بلند و جین مشکی که در عکس می‌بینید، راهی عالی برای مطمئن شدن از این موضوع است که پالتو پلنگی شما در مرکز توجه قرار دارد. این استایل را با موهای ساده و یک عینک آفتابی شیک امتحان کنید.

پالتوی پلنگی

14. پالتو شنلی

باز هم در اینجا پالتوی شیکی برای زیباتر کردن دیگر لباس‌های زمستانه‌تان وجود دارد. در اینجا، یک کت شنلی کرمی رنگ با پیراهن مشکی تا بالای زانو و جوراب شلواری ست شده است. این لباس برای مهمانی‌های نیمه رسمی و شرکت کردن در مهمانی‌های شام مناسب است. کیف سفید دستی آن نیز انتخابی به‌روز و شیک است.

 پالتوی شنلی کرم رنگ

15. استایل زمستانی ساده با دامن

در اینجا راهی اثبات شده برای پوشیدن چند لباس گرم و ساده با رنگ‌های خنثی وجود دارد. یک کت پشمی کوتاه این پلیور شرابی یقه اسکی و دامن پیلسه مشکی را بسیار شیک کرده است. اکسسوری‌ها چرم و جیر کلاسیک به این استایل ظاهری رسمی‌تر داده است.

کت چهارخانه با دامن پلیسه

16. استایل مونوکروم سفید برای زمستان

در اینجا می‌بینید که چگونه استایل سر تا پا سفید می‌تواند شیک باشد. در این عکس، پلیور سفید بافتنی پوشیده شده با شلوار اسلیم سفید برای روزهای سرد مناسب است که هم سرد و هم دلچسب هستند. این استایل را با یک جفت کتونی سفید یا بوت‌های سفید مناسب این فصل پوشیده و همچنین می‌توانید سر خود را با یک کلاه بافتی گرم نگه دارید. همچنین می‌توانید برای گرم شدن بیشتر و در عین حال به‌روز بودن، از کت پافر استفاده کنید.

استایل مونوکروم سفید

17. پوشیدن شلوار خط‌دار در زمستان

ترندهای ورزشی از آماده شدن برای باشگاه تا لباس‌های بیرونی در روز همچنان محبوب و پرطرفدار هستند. ما عاشق سِت شدن شلوار خط‌دار ورزشی با یقه اسکی مشکی و کت چرم هستیم، این استایل برای کارهای روزمره و ملاقات با دوستان صمیمی بسیار مناسب است و راحتی مانند لباس‌های خانگی دارد.

استایل خیابانی با شلوار خط دار

18. قدرت کیف

اگر شما باور ندارید که کیف درست یا غلط می‌تواند به کلی استایل شما را خراب کند و یا بسازد، پس به این عکس نگاهی بیندازید. یک بادی طوسی زنانه و شلوار جین راسته به همراه یک کیف دستیِ چهارچوب‌دار مشکی و دارای بند زنجیری واقعاً شیک شده است. ما اضافه شدن کمربند به این استایل را نیز دوست داریم زیرا هنگام پوشیدن این لباس‌ها توجه‌ها را به باریک‌ترین نقطه بدن جلب می‌کند.

ست کردن بادی طوسی با شلوار جین راسته

19. مشکی، سفید و پالتویی خوش رنگ

تیپ‌های سفید و مشکی برای افتتاح نمایشگاه، عروسی‌های زمستانی و سرو شام‌ در فضای بیرون بسیار مناسب هستند. ما شیفته این استایل گرم و راحت شدیم که در آن یک پلیور یقه اسکی داخل دامنی راسته سفید رنگ قرار گرفته و تاثیری چشمگیر روی ظاهرش گذاشته است. کلاه مشکی فرانسوی کمی این استایل را جسورانه کرده و کفش‌های پاشنه بلند پامپ مشکی بهترین راه برای زیباکردن این استایل است.

ست کردن پالتوی سبز با دامن سفید

20. کت چرم سوارکاری

کت چرم سوارکاری هرگز از مد نمی‌رود. تنها کافیست تا یکی از آنها را به رنگ مشکی یا هر رنگ خنثی دیگری مانند سبز تیره، آبی تیره یا مانند عکس زرشکی بخرید و می‌توانید همیشه از آن برای دادن استایلی جسورانه به تمام لباس‌های درون کمدتان استفاده کنید. در این عکس می‌بینید که فشن بلاگر، تیپ ساده و راحت با شلوار جین مشکی و سویشرت را با این کت چرم بسیار خاص‌تر کرده است. 

استایل خیابانی با کت چرم سوارکاری

21. چکمه تا بالای زانو

آیا امسال یک چکمه تا بالای زانو خریدید؟ اگر اینطور است، این ایده برای لباس بیرونی زمستانه را در نظر داشته باشید که در آن از چکمه چرم بیشتر به جای جوراب شلواری استفاده شده است. همانطور که در عکس می‌بینید، اینکار راهی فوق‌العاده برای پوشاندن پاهایتان هنگام پوشیدن دامن در روزهای سرد سال است.

استایل خیابانی با کت شتری و چکمه بالای زانو

22. شال گردن پتویی

شال گردن پتویی بزرگ یکی از ترندها برای روزهای سرد است که نه تنها زیباست بلکه شما را هنگام بیرون رفتن در زمستان گرم نگه می‌دارد. در اینجا، فشن بلاگر از یک شال گردن بزرگ روی کت چرم و یک دامن راسته نوک مدادی برای داشتن استایلی زمستانه و غیررسمی استفاده کرده است.

استایل خیابانی با دامن و شال گردن

23. کت و شلوار چهارخانه

طرح چهارخانه، امسال برگشتی بزرگ داشته و هیچ نشانه‌ای از عقب نشینی آن وجود ندارد، این ترند لباس را می‌توانید در ویترین همه لباس‌های زمستانه برای خانم‌های ببینید. در این عکس همانطور که می‌بینید، یک کت و شلوار گشاد چهارخانه و زیبا با یکی از اکسسوری سال یعنی آنکل بوت سفید سِت شده است.

ست کردن کت و شلوار چهارخانه با آنکل بوت

بیشتر بخوانید: چطوری برای هر موقعیتی ترنچ کت بپوشیم؟

مطالب مرتبط