آمبره قهوه‌ای، رنگ مویی که شیفته‌اش می‌شوید

آمبره قهوه‌ای، رنگ مویی که شیفته‌اش می‌شوید

03 شهریور 1399

می‌دانیم که پیش از این هم سال 2020 را سال رنگ موی تیره اعلام کرده بودیم اما حتی خودمان هم نمی‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که این میزان زیاد از رنگ موهای قهوه‌ای ترند وجود داشته باشد که ما بخواهیم از میان آنها انتخاب کنیم و تازه این مدل‌ها تنها برای چند ماه اخیر است! می‌دانیم که هر دفعه این جمله را می‌گویم اما شاید این رنگ موهای جدید قهوه‌ای که شیفته آن شدیم، همان چیزی باشد که شما دنبال آن هستید. در حالی که بسیار از افراد فعال در دنیای مد و فشن برای هفته مد در نیویورک جمع شدند، ما به وضوح می‌توانیم متوجه بشویم که افراد مورد علاقه ما با رنگ موی تیره، اخیراً در موهای تناژ گرم خود تغییراتی ایجاد و موهای قهوه‌ای تیره خود را به شاهکار آمبره قهوه‌ای تبدیل کردند. اگر به دنبال این هستید که رنگ موی خود را برای فصل بعدی به روز کنید، به خواندن مقاله ادامه بدهید تا هر اطلاعاتی که نیاز به دانستن آن در مورد این رنگ مو و درخشیدن با آن در اینستاگرام خود دارید را کسب کنید.


رنگ مو آمبره قهوه‌ای چیست؟


اگر شما یا هر شخص دیگری در نزدیکی شما چشمان قهوه‌ای داشته باشد، احتمال این وجود دارد که شما پیش از این هم آمبره قهوه‌ای را دیده باشید. شما حتماً آن لحظه‌ای را می‌شناسید که شخصی با چشم‌های قهوه‌ای چشم‌هایشان را می‌چرخاند و رنگ شکلاتی چشمان او نور را به خود جذب می‌کند و تنها برای چند ثاتیه مردمک چشم‌ها ته‌رنگ طلایی و قرمز به خود می‌گیرد. این توصیف دقیقاً همان آمبره قهوه‌ای است. حالا این ترکیب رنگ نفس گیر را روی موهایتان تصور کنید. برای اینکه موهایتان به رنگ آمبره قهوه‌ای تبدیل شود، تنها کافیست تا رنگ‌کار شما رنگ موهای کاکائویی، طلایی و بلوطی را با یکدیگر ترکیب کند تا رنگ مویی با هاله چند بعدی به شما بدهد که هرگز مانند رنگ موهایی که قبلاً دیدید، نخواهد بود.


چگونه باید از رنگ موهای آمبره قهوه‌ای مراقبت کنیم؟


  1. هر زمانی که شما برای تغییر دادن رنگ موهایتان به سالن زیبایی می‌روید، باید انتظار ایجاد کمی تغییر را در روتین مراقبت از موی خود در خانه داشته باشید. ابتدا، شامپو و کاندیشنر خود را با محصولاتی عوض کنید که به صورت تخصصی برای مراقبت از موهای رنگ شده ساخته شدند. ما به شما شامپو برند کراستاس مدل Kérastse Bain Chromatique Sulfate-Free و کاندیشنر همان برند با مدل and Reflection Fondant Chromatique Conditioner For Color Treated Hair پیشنهاد می‌کنیم. این محصولات موهای شما را مغذی می‌کنند و از رنگ موهای شما با ایجاد تاثیر ضدرسوب روی تار مو مراقبت می‌کند. این بدان معنی است که رنگ موهای شما می‌تواند پیوسته درخشنده و در بهترین حالت شادابی خود باشند.
  2. اگر متوجه شدید که رنگ موی جدیدتان شروع به قرمز شدن کرده است، هفته‌ای یکبار به جای شامپو همیشگی خود از شامپو و کاندیشنری استفاده کنید که در مواد خود رنگدانه آبی دارند، مانند شامپو و کاندیشنر برند ردکن مدل Redken’s Color Extend Brownlights. این شامپو و کاندیشنر با رنگساژ آبی به شما کمک می‌کند تا تناژ گرم رنگ موی خود را خنثی کنید و از شر قرمزی‌های رنگ موهای خود که هایلایت یا بالیاژ دارد، رها شوید.
  3. برای داشن این رنگ مو لازم نیست که رنگ‌کار شما از دلکره استفاده کند اما همه مراحل رنگ کردن مو پتانسیل این را دارند که ظاهر و خود موهای شما را خشک‌تر از حالت معمولی آنها کنند. به موهای خود با استفاده از کمی مراقبت‌های ویژه در خانه مانند ماسک مویی هفتگی رسیدگی کنید، ما ماسک موی کراستاس مدل Kérastase Reflection Masque Chromatique را به شما توصیه می‌کنیم. این ماسک مو موهای شما را عمیقاً مغذی می‌کند تا از رنگ موهای شما مراقبت و دوام آن را زیاد کنید، در عین حال ذرات آب موجود در مو را خثی می‌کند تا موهایتان بتوانند تا حد ممکن درخشنده و براق به نظر برسند. حالا دیگر برای تبدیل کردن رنگ موهایتان به آمبره قهوه‌ای آماده هستید؟ اگر اینطور است، به خواندن مقاله ادامه بدهید تا نگاهی داشته باشیم به شش رنگ موی مورد علاقه ما در ترندهای اخیر.

بهترین ایده‌های رنگ مو آمبره قهوه‌ای برای امتحان کردن


آمبره قهوه‌ای

فرقی نمی‌کند که شما قبلاً رنگ موی قهوه‌ای را امتحان کرده باشید و رنگ موهایتان به صورت طبیعی قهوه‌ای باشد یا به دنبال راهی باشید تا برای اولین بار این رنگ موی تیره را به موهای خود بزنید، هرگز انتخاب این رنگ موی آمبره کلاسیک اشتباه نخواهد بود. تناژ گرم موجود در آمبره قهوه‌ای تقریباً برای همه رنگ‌های پوست مناسب است و واقعاٌ براق به نظر می‌رسد و به هیچ گونه سرم براق کننده مویی هم احتیاح نخواهید داشت.

رنگ موی آمبره قهوه‌ای

آمبره قهوه‌ای به همراه بالیاژ

آیا به دنبال رنگ مویی می‌گردید که ترند باشد و به مراقبت کمی احتیاج داشته باشد؟ دیگر احتیاجی به جست و جوی بیشتر نیست. با انتخاب رنگ موی آمبره قهوه‌ای با بالیاژ می‌توانید رنگ مو جدیدتان را پایین‌تر از ریشه موهایتان بزنید و ریشه موهایتان یک دست‌تر از آن چیزی که تصورش را می‌کنید، به موهای رنگ کرده شما اضافه می‌شود.

رنگ موی آمبره قهوه‌ای با تکنیک بالیاژ

آمبره قهوه‌ای به روش مانی پیس

آیا شما عاشق ایده ترند آمبره قهوه‌ای هستید اما هنوز آماده نیستید که با رنگ موهای ارزشمند خود خداحافظی کنید؟ روش مانی پیش را امتحان کنید. این روش رنگ مو عالی که اخیراً بسیار محبوب شده است، صورت شما را قاب گرفته و چشم‌های شما را بدون تغییر دادن رنگ تمام موی شما برجسته می‌کند.

رنگ موی آمبره قهوه‌ایبا تکنیک مانی پیس

آمبره قهوه‌ای رو موی فر

آیا شما فکر کردید که رنگ موی آمبره قهوه‌ای تنها برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که موهای صاف دارند؟ پس باید دوباره فکر کنید. ما عاشق درخشندگی این رنگ روی موهای فر هستیم.

رنگ موی آمبره قهوه‌ای رو موی فر

آمبره قهوه‌ای طلایی

اگر شما عاشق رنگ موی آمبره قهوه‌ای شدید اما نمی‌خواهید موهای خود قهوه‌ای تیره کنید، آمبره قهوه‌ای طلایی را انتخاب کنید. ما به شما قول می‌دهیم که این ترکیب دلنشین از بلوند طلایی و آمبره قهوه‌ای هر جایی که وارد آن می‌شوید را درخشنده می‌کند.

رنگ موی آمبره قهوه‌ای طلایی

آمبره قهوه‌ای با هایلایت‌های نازک

به دنبال راهی سریع و آسان می‌گردید که رنگ موهای خود را به روز کنید؟ شاید این روش هایلایت دقیقاً همان چیزی باشد که شما دنبال آن هستید. این هایلات‌های نازک و ظریف بدون اینکه به صورت کامل رنگ موهایتان را تغییر دهد، به آنها آن میزان از بعد و درخشندگی دلخواهتان را می‌دهد.

رنگ موی آمبره قهوه‌ای با هایلایت‌های ظریف

بیشتر بخوانید: 15 ایده داغ برای موهای آمبره

مطالب مرتبط